عصبانی‌ترین استان‌های ایران/ اینفوگرافی

نزاع و درگیری‌های خیابانی و خانوادگی همواره بخش قابل توجهی از ارجاعات واحدهای معاینات بالینی مراکز پزشکی قانونی سراسر کشور را به خود اختصاص می‌دهد.

عصبانی‌ترین استان‌های ایران/ اینفوگرافی

بر اساس گزارش سال ۱۴۰۰ سازمان پزشکی قانونی، استان‌های تهران با ۹۶,۴۹۶ ، خراسان‌رضوی با ۵۱,۶۳۰ و اصفهان با ۴۱,۰۶۴ نفر بیشترین و استان‌های ایلام با ۳,۴۹۰ ، بوشهر با ۳,۶۴۱ و خراسان‌جنوبی با ۴,۱۶۴ نفر کمترین آمار ارجاعات نزاع را داشته‌اند.

از نگاهی دیگر بیشترین نرخ نزاع (تعداد نسبت به جمعیت استان) مربوط به استان‌های اردبیل،آذربایجان شرقی، همدان و زنجان بوده و کمترین مربوط به سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و خوزستان بوده است.

اینفو+نزاع

منبع: روزنامه شرق
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    باید از "خبر فوری" به خاطر عملی کردن پیشنهادم در خبر مرتبط قبلی (مبنی بر اعلام تعداد نزاع به نسبت جمعیت) اونم به این شکل جذاب اینفوگرافیک تشکر کنم....یه دددونه ای...واسه ی نمونه ای.

  • 0

    حالا اگه با یه روان شناس و یه جامعه شناس خوب راجع به علت بالا بودن یا پایین بودن آمار نزاع در بعضی استان ها (که دست بر قضا نزدیک به هم هستن!) مصاحبه کنی و یه آسیب شناسی کوشولویی هم بکنی دیگه اجرتو کامل کردی.

  • بینام
    1

    این آمار نشون میده که استانهای جنوبی مجاور عمان و خلیج فارس اصلا به مراجع قانونی مراجعه نمیکنن و کف خیابان مشکلشون حل میکنن

  • الو تماس
    0

    پس سیرجان. شهربابک جزو کدوم دسته نزاع هستند؟؟؟
    احتمالا این دو شهر جزو دسته نزاع منجر به فوت هست ححححححجحخخح

  • المان قهرمان
    0

    جناب بینام اصلاچیزی که شمافرمودیدنیست جنوبیهاذاتاخوب و آرام هستند.

  • ناشناس
    0

    به ترک ها نگاه هم نکن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها