اموال یک سارق به ارزش ۴ میلیارد ریال در بوکان توقیف شد

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: یکی از سارقان در بوکان با استفاده از پول‌های سرقتی اقدام به خرید یک دستگاه پژوپارس و یک باب منزل مسکونی کرده بود که این اموال با دستور مراجع قضایی توقیف شدند.

اموال یک سارق به ارزش ۴ میلیارد ریال در بوکان توقیف شد

ناصر اصلانی امروز در ارتباط با مهم‌ترین کشفیات و عملیات‌های صورت گرفته آذربایجان‌غربی در یک هفته گذشته اظهار کرد: پس از آنکه اطلاعاتی مبنی بر انتقال مواد مخدر توسط دو دستگاه خودروی وانت‌سایپا و پراید از مرزهای استان برای قاچاق به اروپا از سوی یکی از شهروندان در اختیار ماموران انتظامی قرار گرفت اقدامات لازم برای تعیین صحت و سقم این خبر آغاز شد.

وی با بیان اینکه با بررسی‌های صورت گرفته صحت این خبر مورد تائید قرار گرفت، افزود: با استفاده از اقدامات فنی اعضای این باند بزرگ قاچاق مواد مخدر شناسایی شدند که این افراد در یکی از روستاهای ارومیه مخفی شده و با کسب مجوز قضایی مکان مورد نظر مورد بازرسی قرار گرفت و در بازرسی‌ها ۶۴ کیلوگرم هروئین و ۹ کیلوگرم پیش‌ساز هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در این عملیات سه نفر متهم دستگیر شد، ادامه داد: این افراد برای سیر قانونی پرونده راهی زندان شدند و مواد مخدر کشف شده و خودروهای این متهمان همگی توقیف و به انبار نیروی انتظامی تا تعیین و تکلیف نهایی فرستاده شد.

وی در ارتباط با کشف هزار و ۸۲۸ قلم انواع زیورآلات نقره قاچاق در ارومیه بیان کرد: این نقره‌ها که به وزن ۱۱ کیلوگرم و به ارزش تقریبی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هستند حین بازرسی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور ارومیه به تبریز کشف که در این راستا یک نفر متهم نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

اصلانی در ادامه با اشاره به دستگیری سارقان منازل بوکان عنوان کرد: پیگیری این موضوع زمانی آغاز شد که تعدادی از مالباختگان با مراجعه به کلانتری از سرقت صورت گرفته در منازل خود خبر دادند و با توجه به حجم بالای سرقت صورت گرفته رسیدگی به این پرونده به سرعت در دستور کار کارآگاهان نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با کسب اطلاعات به دست آمده از محل سرقت و مصاحبه با مالباختگان سرنخ‌هایی از سارقان به دست آمد، خاطرنشان کرد: با شناسایی متهمان اقدامات لازم برای دستگیری دو سارق آغاز شد که در نهایت متهمان مورد نظر در یک عملیات غافلگیرانه به دام افتادند و در بازجویی‌ها این دو فرد به دو فقره سرقت منزل و یک فقره کیف‌قاپی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان طلا و دلار به ارزش ۱۱ میلیارد ریال کشف شد، گفت: یکی از سارقان با استفاده از پول‌های سرقتی اقدام به خرید یک دستگاه پژوپارس به ارزش ۵۷۰ میلیون ریال و یک باب منزل مسکونی به ارزش سه میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال کرده بود که این اموال نیز با دستور مراجع قضایی توقیف شدند.

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها