اجازه انحلال باشگاه شهرداری ارومیه به کسی داده نمی‌شود

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه به کار خود ادامه می‌دهد چراکه ارومیه بدون والیبال و والیبال بدون ارومیه معنا ندارد و در این میان به کسی اجازه داده نخواهد شد این تیم را منحل کند.

اجازه انحلال باشگاه شهرداری ارومیه به کسی داده نمی‌شود

نادر قاضی پور در پاسخ به سؤالی در مورد انحلال باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه اظهار داشت: ارومیه بدون والیبال و والیبال بدون ارومیه معنا ندارد چرا که ارومیه پایتخت والیبال کشورمان است.

وی خاطر نشان کرد: والیبال ارومیه در همه میادین سخنی برای گفتن دارد به گونه‌ای وقتی که تیم‌های جوانان، نوجوانان و بزرگ سالان وقتی در رقابت‌هایی حضور دارند بدون شک چند تن از بازیکنان ارومیه‌ای نیز در قالب تیم ملی کشورمان در رقابت‌ها حضور دارند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رد کردن این موضوع و گفت‌وگوی خود با اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تمامی افتخارات و آوازه والیبال ارومیه با زحمات بسیاری به دست آمده است و به زودی اجازه نمی‌دهیم این افتخارات از بین برود.

وی با اشاره به تیم دسته یکی ارومیه در رقابت‌های فوتبال تصریح کرد: این تیم را با رقم 5 میلیارد تومان از همدان از ما خواستند ولی چنین اقدامی را انجام ندادیم و به صورت رایگان به تربیت بدنی ارومیه اهدا کردیم و از دیگر اقدامات انجام شده می‌توان به عفو یک میلیارد از بدهی‌های باشگاه شهرداری ارومیه اشاره کرد از این رو به والیبال کمک خواهیم کرد.

قاضی پور تصریح کرد: در همه حال پشتیبان ورزش شهرمان هستیم به شرطی که هزینه‌های اضافی در تیم ایجاد نشود و باید محدودیت‌ها را در نظر گرفت.

وی یادآور شد: امیدواریم این افتخار مردم ارومیه بتواند امسال در لیگ برتر والیبال خود را نشان دهد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پرداخت حقوق به کارکنان شهرداری موضوعی است که برای انحلال پیش می‌کشند ولی باید هزینه‌های اضافی از بین برود.



منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها