باشگاه والیبال شهرداری ارومیه در آستانه انحلال‌

عضو شورای شهر ارومیه گفت: علی‌رغم میل باطنی اعضای شورا به‌ احتمال زیاد انحلال باشگاه شهرداری ارومیه به سرانجام خواهد رسید.

باشگاه والیبال شهرداری ارومیه در آستانه انحلال‌

حسین پناهی با اشاره به آخرین وضعیت انحلال فعالیت‌های باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه اظهار داشت: هنوز تصمیم قطعی و نهایی در این مورد اتخاذ نشده است.

وی خاطرنشان کرد: در مورد تخصیص و بستن بودجه برای باشگاه‌داری در ورزش‌های قهرمانی با توجه به وضعیت فعلی نظرات متعددی وجود داشت که در گام نخست از برنامه‌های شورا که بیشتر در مورد ورزش‌های همگانی است بازمی‌مانیم و همچنین بدهی‌های شهرداری نیز شدت می‌یابد که مناسب نبود ولی با این‌همه نظرات بقیه بر ما چربید و بودجه‌ای در نظر گرفته شد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به موفقیت تیم‌های والیبال ارومیه در لیگ برتر و حضور دو تیم از این شهر در سوپرلیگ امسال والیبال گفت: بر ما وظیفه بود که در این زمینه نیز ورود کنیم.

وی تأکید کرد: در گام نخست باید سعی بر این باشد تا بودجه را مدیریت کنیم و شورای شهر ارومیه نیز با تأثیرپذیری از انحلال باشگاه شهرداری تبریز پای کار آمدند.

پناهی یادآور شد: مسئولان ورزش آذربایجان غربی که متولیان اصلی ورزش و والیبال این استان به‌ویژه ارومیه هستند متأسفانه در این زمینه فعالیت بسزایی ندارند و فعالیت‌ها در این راستا به حاشیه‌ها واگذار شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون 5 نفر از اعضای شورای شهر موضوع انحلال باشگاه را امضا کرده‌اند و 3 تن دیگر نیز قول مساعد برای انجام این کار را داده‌اند و 2 نفر نیز تاکنون با این موضوع مخالفت کرده‌اند و با این وضعیتی که پیش می‌رود امکان به نتیجه رسیدن موضوع وجود دارد.

وی با ابراز این‌که انحلال باشگاه شهرداری ارومیه خلاف میل اعضای شورای شهر ارومیه است افزود: متولیان ورزش باید پای کار آمده و تکلیف خود را ادا کنند و ما نیز آماده هر گونه همکاری هستیم تا والیبال ارومیه را زنده نگه داریم و نمی‌توانیم نسبت به عشاق والیبال بی‌تفاوت باشیم.



منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها