شناسایی ۲۰۰ واحد تولیدی غیر قابل احیا در آذربایجان غربی

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: احیای بیش از ۷۵ واحد تولیدی راکد استان در دستور کار قرار دارد.

شناسایی ۲۰۰ واحد تولیدی غیر قابل احیا در آذربایجان غربی

غلامرضا بابایی در نشست خبری بااصحاب رسانه در سالن جلسات سازمان بااشاره به احیای واحدهای صنعتی راکد استان تصریح کرد: از ۵٠۴ واحد راکد صنعتی_تولیدی در استان ۲۱۰ مورد طی دو سال اخیر احیا شده است.

وی با بیان اینکه امکان احیا و ادامه فعالیت ۲۰۰ واحد راکد تولیدی_ صنعتی امکان پذیر نیست، ادامه داد: مقرر است تا پایان امسال کلیه واحدهای راکد تولیدی در استان تعیین تکلیف شوند.

بابایی بااشاره به اینکه باید محوریت، توسعه صنعتی باشد و بستر سرمایه گذاری در این بخش فراهم شود، تاکید کرد: باید فعالیت بخش صنعتی در استان توسعه یابد چرا که در غیر اینصورت بخشهای کشاورزی و خدمات نیز صدمه خواهند دید.

بابایی ادامه داد: باید نیروی مازاد بخش کشاورزی استان را به سمت صنعت سوق دهیم تا درآمد زایی برای استان صورت گیرد.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان با تاکید براینکه هیچ کمبودی در توزیع سهمیه آرد نانوایان و پخت نان در استان وجود ندارد، گفت: نانوایانی که بدون دلیل و به غیر از روزهای تعطیلی بهداشتی، اقدام به تعطیلی واحد خود می کنند متخلف بوده و سهمیه ارد این واحدها قطع خواهد شد.

وی اظهار کرد: بیش از۱۰۰ اکیپ نظارتی در سطح استان به طور دایم از واحدهای نانوایی بازدید می کنند و بر کمیت و کیفیت پخت نان نظارت دارند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به استخراج ارز دیجیتال در استان گفت: تاکنون ۲۳۰ مجوز استخراج ارز دیجیتال در آذربایجان‌غربی صادر شده و هیچکدام تا به این لحظه به بهره برداری نرسیده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها