توزیع ۱۴۵۰ تن مرغ منجمد در آذربایجان‌غربی برای تعدیل قیمت‌ها

رئیس‌سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از توزیع یک هزار و ۴۵۰ تن مرغ منجمد طی ماه‌های آبان و آذر امسال در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح استان خبر داد.

توزیع ۱۴۵۰ تن مرغ منجمد در آذربایجان‌غربی برای تعدیل قیمت‌ها

غلامرضا بابایی بیان کرد: برای کاهش قیمت مرغ در بازار تاکنون یک هزار و ۴۵۰ تن مرغ منجمد طی ماه‌های آبان و آذر امسال در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح استان توزیع شده که نقش مهمی در کاهش قیمت مرغ در بازار داشته است.

وی افزود: ۸۰۰ تن گوشت منجمد مرغ بر اساس میزان جمعیت بین شهرستان‌های آذربایجان‌غربی در آبان امسال و ۶۵۰ تن نیز در آذرماه جاری توزیع شده که این روند تا پایان ماه ادامه دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در این مدت، هزار و ۳۰۰ تن برنج هندی نیز به این استان تخصیص یافته که برش استانی انجام و از طریق فروشگاه‌های زنجیره ای و تعاونی‌های مصرف در حال جذب و توزیع است.

بابایی ادامه داد: در آبان امسال همچنین هزار و ۲۳۶ تن روغن نباتی در اختیار استان قرار گرفته که تاکنون ۵۰۰ تن از این میزان توزیع شده است.

وی یادآورشد: در این مدت همچنین هزار و ۶۳۷ تن شکر به آذربایجان غربی اختصاص یافته که به صورت بسته‌بندی‌های یک کیلویی بسته بندی و توزیع می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به تلاش برای کاهش مشکلات حوزه آرد و نان طی ماه‌های اخیر در آذربایجان غربی بیان کرد: در این راستا، ۲ هزار و ۷۰۰ تن آرد ترمیمی بین شهرستان‌های مختلف استان توزیع شده است.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها