واگذاری ۸۹۰ انشعاب رایگان گاز در چالدران

فرماندار چالدران از واگذاری ۸۹۰ انشعاب رایگان گاز به اماکن مذهبی، اقشار آسیب‌پذیر، جانبازان و خانواده شهداء در این شهرستان به همت اداره گاز استان خبر داد.

واگذاری ۸۹۰ انشعاب رایگان گاز در چالدران

حسن محمد زاده اظهار کرد: از زمان تصویب قانون واگذاری رایگان انشعاب گاز به اماکن مذهبی، اقشار آسیب‌پذیر، جانبازان و خانواده شهداء، در مجموع تاکنون ۸۹۰ انشعاب در این شهرستان واگذار شده و این روند همچنان ادامه دارد که ۷۱۳ فقره انشعاب رایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۸۹ فقره به مددجویان بهزیستی نیز واگذار شده است.

وی در ادامه افزود: علاوه بر این، تاکنون ۴۹ فقره انشعاب نیز به اعضای بنیاد شهید و ۳۹ فقره نیز به اوقاف در راستای بهره‌مندی اماکن مذهبی واگذار شده است.

فرماندار چالدران با اعلام اینکه در سال گذشته ۱۷۲ فقره انشعاب رایگان واگذار شده بود، افزود: از این تعداد، ۱۵۱ فقره مربوطه به مددجویان کمیته امداد، ۱۰ فقره مددجویان بهزیستی، ۷ فقره اعضای بنیاد شهید و ۴ فقره نیز اماکن مذهبی بوده است.

به گفته محمد زاده، به همت اداره گاز این شهرستان در مجموع مبلغ اخذ نشده از بابت واگذاری انشعاب رایگان در این خصوص، حدود یک میلیارد و ۹۹۸ میلیون ریال است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها