نمایشگاه مبل در منطقه آزاد ماکو برگزار می‌شود

نمایشگاه مبل در منطقه آزاد ماکو برگزار می‌شود

یحیی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد ماکو در نظر دارد به منظور استفاده از ظرفیت‌های این منطقه در امر تولید، نمایشگاه مبلمانی را با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه لوازم خانگی از 27 دی ماه در مرکز نمایشگاه بین‌المللی سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو تصریح کرد: این نمایشگاه در زمینی به مساحت یک هزار و 400 متر مربع با 52 غرفه از تولیدات داخل استان و سایر استان‌های کشور دایر و بیش از 30 واحد تولیدی در این نمایشگاه شرکت می‌کند.

وی افزود: در این نمایشگاه که از استان تهران نیز حضور دارد تا اول بهمن ماه یعنی تا پنج روز ادامه داشته و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 16 تا 22 در این نمایشگاه بازدید کنند.

کاظمی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های مبل در این منطقه با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت گرفته و امید است که راهی به سوی ایجاد اشتغال‌زایی بیش از پیش از طریق این صنعت در منطقه آزاد ماکو باشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو گفت: با توجه به اینکه مواد اولیه مبل در داخل کشور تولید می‌شود، علاوه بر جلوگیری از خروج ارز از کشور، می‌توان شاهد خودکفایی اقتصادی در تولید مبل نیز شد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها