رییس آتش نشانی جیرفت:

بایگانی تعزیرات جیرفت آتش گرفت و احتمال دخالت انسانی در دست بررسی است

رییس آتش نشانی جیرفت ضمن تشریح وضعیت آتش سوزی در ساختمان تعزیرات حکومتی این شهرستان و بررسی احتمال دخالت انسانی در آن گفت: به بخشی از بایگانی این اداره خسارت وارد شد اما کسی آسیب ندیده است.

 بایگانی تعزیرات جیرفت آتش گرفت و احتمال دخالت انسانی در دست بررسی است

دیشب ساختمان اداره تعزیرات حکومتی دچار حریق شده که پیگیر موضوع شد؛ یوسف سالاری رییس آتش نشانی جیرفت در این زمینه توضیح داد: ساعت ۲۳:۱۶ شب گذشته پس از اعلام خبر مرکز پیام مبنی بر آتش سوزی در اداره تعزیرات، اکیپ‌های آتش نشانی پس از سه دقیقه وارد محل حادثه شدند و شروع به اطفای حریق کردند.

وی با اشاره به اینکه بر اثر این آتش سوزی به کسی آسیبی وارد نشد افزود: علت دقیق آتش سوزی در دست بررسی است اما احتمال دخالت عامل انسانی و عمدی بودن حریق نیز وجود دارد.

سالاری افزود: در این حادثه ساختمان اصلی دچار دودزدگی شده اما قسمتی از بایگانی ساختمان بایگانی اداره تعزیرات جیرفت و بخشی از محتویات آن دچار آتش سوزی شده است.

وی از رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی خواست قبل از ارائه گزارش رسمی کارشناسان درباره علت این حادثه و خسارت‌های وارد شده از گمانه زنی‌ها خودداری کنند.

سالاری با اشاره به اینکه این ساختمان فاقد علائم هشدار دهنده و وسایل اطفای حریق بوده است ادامه داد: اداراتی که گواهی ایمنی گرفته اند از سیستم اعلام حریق برخوردارند و به اکثر ادارات فاقد این سیستم هم اخطاریه داده ایم که آن را راه اندازی کنند.

جیرفت در ۲۳۸ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • پیچیدس
    0

    اگر تعزیرات حجاب بوده کار اینوری هاست و اگر تعزیرات کالا بوده هم میتواند کار فقرا باشد که تنبیه بی عرضگی کرده اند و هم میتواند کار بازاری ها باشد که تنبیه موی دماغی کرده اند

    نظرات شما -
    • 0

      پرونده هایی هستن که باید بسوز چه فایده که یه نسخه ازاین پرونده ها درفرمانداریها هم ثبت شدن

  • ناشناس
    0

    خشم مقدس

  • ناشناس
    0

    حالا ببینم کدو ارگان می اونه تعزیرات رو به خاطر عدم رعایت ایمنی جریمه کنه نفس کش میخواد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      براش رای تبصره صادرمیکنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها