10 نفر بخاطر استنشاق گاز ناشی از آتش سوزی لوله انتقال گاز صبح امروز در باغملک راهی بیمارستان شدند.
فرماندار باغملک گفت:لوله گاز در باغملک که صبح امروز طمعه حریق شده بود، مهار شد و علت حادثه در حال بررسی است.