سرمربی پیشین تیم ملی وزنهبرداری گفت: پاداشی که در المپیک به خاطر مدال طلای کیانوش رستمی به من رسید حقم بود.
نایب قهرمان المپیک لندن گفت: لیگ برتر وزنهبرداری یکی از افتضاحترین لیگها است و برخیها فکر میکنند وزنهبردار پول…