کلیپی از «تگزاس» در قلب پایتخت

کلیپی ازنحوه برخوردمامورپلیس بایک راننده درشبکه‌های مجازی خبرساز شده؛ فیلمبردار این کلیپ ادعا می‌کند رویداد در خیابان میرداماد پایتخت رخ داده و بعد از آنکه پلیس خودش راروی کاپوت خودرو می‌اندازد می‌گوید:«تگزاس شده اینجا».

کلیپی از «تگزاس» در قلب پایتخت

در این کلیپ که به نظر می رسد توسط یک شهروند فیلمبرداری شده است، مامور خودش را روی کاپوت خودرو پرتاب می کند تا مانع حرکت آن شود اما راننده خودرو با همان وضعیت شروع به حرکت می کند.

در فضای مجازی ادعا شده که این کلیپ مربوط به برخورد مامور پلیس راهور با مسافربر شخصی در خیابان میرداماد تهران است اما هنوز مسئولان متولی به طور رسمی در این زمینه و هویت این فیلم اظهارنظر نکرده اند.خبرنگار ایرنا در این زمینه و برای کسب اطلاعات لازم درباره چرایی نحوه برخورد این مامور با راننده پراید، با مسئولان پلیس راهور تهران بزرگ تماس گرفت که گفتند: در حال بررسی کلیپ هستیم و پاسخ پلیس در صورت لزوم اطلاع رسانی خواهد شد.

در این فیلم، مامور پلیس تلاش دارد مانع حرکت خودرو پراید سفید رنگ شود؛ اما راننده بدون توجه به مامور پلیس، اقدام به حرکت می کند و مامور برای متوقف کردن آن خود را به کاپوت آویزان می کند.فعالیت خودروهای شخصی بویژه رانندگان خودروهایی که از دیگر شهرها به پایتخت می آیند همواره خبرساز و از جمله مشکلات این کلانشهر بوده است.

منبع: ایرنا

1981

حجم ویدیو: 2.14M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها