افزایش کرایه تاکسی ۲۳ درصد است/ توضیح حناچی در مورد انتصاب مناف هاشمی در شهرداری تهران

شهردار تهران توضیحاتی در خصوص انتصاب مناف هاشمی در شهرداری تهران ارائه کرد.

افزایش کرایه تاکسی ۲۳ درصد است/ توضیح حناچی در مورد انتصاب مناف هاشمی در شهرداری تهران

پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم افتتاح ۱۴ پروژه منطقه ۱۷ شهرداری تهران در جمع خبرنگاران حضور یافت و با بیان اینکه بزرگترین پروژه منطقه مربوط به خط راه آهن تهران تبریز است که از مناطق ۱۷ و ۱۸ می‌گذرد، اظهار کرد: در همین راستا مسابقه برگزار شد تا طرح‌های برتر انتخاب شوند.

شهردار تهران با بیان اینکه اجرای این محور تاثیرات اجتماعی مثبت دارد، اظهار کرد: در مجموع ۱۴ پروژه خدماتی شامل استخر سالن‌های ورزشی و چند پروژه ترافیکی امروز افتتاح شد که با راه اندازی چند مسیر ترافیکی تلاشمان این است تا فاصله شمال شرق و جنوب شهر کمتر شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فرمانداری تهران اعلام کرده شکایت پلیس از شهرداری حل شده، اما پلیس همچنان می‌گوید که بر شکایت خود باقی هستیم، گفت: این موضوع پیگیری می‌شود و پاسخ آن را اعلام می‌کنیم.

شهردار تهران در ادامه با تاکید بر این که تمامی پروژه‌ها از جنس مشارکتی بودند، گفت: در شرایط کنونی که وضعیت بودجه خوب نیست به دنبال روش‌های BOT هستیم با منابع جدید که دنبال می‌کنیم توانستیم این مورد را به عنوان یک نمونه انجام دهیم.

حناچی در ادامه با اشاره به اتوبوس‌های کارکرد‌های که وارد ناوگان اتوبوس‌رانی می‌شود، اظهار کرد: اتوبوس‌ها بعد پنج سال باید از رده خارج شوند قیمت آن‌ها یک دهم اتوبوس‌های فعلی است.

شهردار تهران در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد علت نرخ‌های متفاوت و فراقانونی تاکسی‌های شهر تهران گفت: افزایش قیمت مصوب ۲۳ درصد بوده است و در اتوبوس و مترو هم ۲۰ درصد افزایش داشته ایم.

وی در ادامه در خصوص انتصاب سید مناف هاشمی استاندار معزول گلستان به عنوان مشاور توسعه منابع مالی پایدار خود بیان کرد: او کارمند شهرداری بوده است و جزء مدیران با تجربه یک کشور است و هم اکنون آنچه که در شهرداری‌ها در زمینه ارزش افزوده داریم نتیجه تلاش‌های مناف هاشمی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها