میکائیل شهرستانی بازیگر برگزیده/ جایزه دزدیده شده برگردانده شد

جشن بازیگر خانه تئاتر شامگاه شنبه ۱۴ اردیبهشت در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار و برگزیدگان یکسال گذشته تئاتر معرفی شدند.

میکائیل شهرستانی بازیگر برگزیده/ جایزه دزدیده شده برگردانده شد

جشن بازیگر خانه تئاتر با اجرای بهزاد فراهانی که ریاست انجمن بازیگران تئاتر را هم بر عهده دارد، شامگاه شنبه ۱۴ اردیبهشت در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار شد. در این مراسم بازیگران مختلفی از جمله رضا بهبودی، فرزین محدث، فهیمه رحیم نیا، سینا رازانی، هادی مرزبان و سیما تیرانداز نقش آفرینی‌های کوتاهی در نقش‌های عبدالحسین نوشین، لرتا هایراپتیان، محمدعلی جعفری، مهدی فتحی، مهین اسکویی، عصمت صفوی، پرویز فنی‌زاده، جمشید مشایخی، رقیه چهره‌آزاد، خسرو شکیبایی، عزت‌الله انتظامی و جمیله شیخی حضور پیدا کردند.

طی این مراسم و در بخش بازیگری مرد مجید نوروزی، حسین کشفی، ناصر عاشوری و فرزین محدث به عنوان بازیگران برتر مرد تئاتر ایران در یک سال گذشته و همچنین نسرین درخشان‌زاده، مونا فرجاد و پرستو گلستانی به عنوان بازیگران برتر زن تئاتر ایران در سال ۹۷ معرفی شدند.

هیأت داوران انجمن بازیگران خانه تئاتر نیز جایزه ویژه بازیگری خود را به میکائیل شهرستانی اهدا کرد.

شهرستانی بعد از دریافت جایزه خود، تصریح کرد: این جایزه را باید ۲۴ سال پیش می‌گرفتم ولی جایزه من را دزدیدند و در پشت صحنه تالار وحدت به فرد دیگری دادند که بعدها رئیس مرکز هنرهای نمایشی شد. عضو هیچ تشکیلاتی حتی خانه تئاتر نیستم و اینجا تشکر می‌کنم جایزه‌ای را که ۲۸ سال پیش از من دزدیدند به من برگرداندید.

همچنین هیأت داوران از گروه بازیگران نمایش «افرا» به کارگردانی سهیل ساعی نیز قدردانی کرد.

از بخش‌های ویژه جشن بازیگر خانه تئاتر که کارگردانی آن بر عهده محمد رحمانیان بود، به تجلیل از مهناز شریفی، علی آزادنیا، سوسن مقصودلو و رضا بابک اختصاص داشت.

اجرای قطعات موسیقی با خوانندگی رستاک حلاج و صابر جعفری با نوازندگی سردار سرمست و همچنین اجرای گروه کُر فیلارمونیک به سرپرستی علیرضا شفقی‌نژاد از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

علی عمرانی، محمد متوسلانی، ایرج راد، شهرام گیل آبادی، محمودرضا رحیمی، الهام کردا، حامد کمیلی، جلیل فرجاد، مریم معترف، مرتضی میرمنتظمی، اسماعیل خلج و تعدادی دیگر از هنرمندان و بازیگران تئاتر از جمله حاضران در جشن بازیگر خانه تئاتر بودند.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها