کشف عجیب روح ایستاده در کنار تخت! + تصاویر

مردی که هر شب احساس می کرد شخصی در کنار تختش در حال استراحت است، با نصب یک دوربین در اتاق به شواهد عجیبی پی برد.

کشف عجیب روح ایستاده در کنار تخت! + تصاویر

از بزرگترین سوالات بشر از گذشته تا هم اکنون، وجود یا عدم وجود ارواح در کنار ما انسان ها است که انسان ها را در این زمینه به دو دسته مختلف تقسیم کرده است. دسته اول افرادی که با وجود تماشای مدارک و شواهد موجود، وجود ارواح را در دنیای انسان ها تنها یک دروغ بزرگ می دانند و تصاویر و مدارک موجود را تنها شواهد ساختگی می دانند که با برنامه های مربوطه ساخته شده اند!


دسته دوم نیز متعلق به انسان هایی است که شواهد موجود را کاملا واقعی می دانند و بر این باور هستند که ارواح نیز می توانند در دنیای انسان ها حضور داشته باشند! با این حال هنوز هیچ یک از این دو عقیده تایید نشده اند و بر اساس باور انسان ها متمایز شده است که برخی وجود آنها را تایید می کنند و برخی دیگر ابطال!

از این رو هر چند مدت یکبار تصاویر و یا ویدیوهایی منتشر می شوند که می توانند بر روی باور هر یک از متفاوت باشد و تاثیر بگذارد!

برای مثال روز گذشته تصاویر عجیبی از یک روح ایستاده توسط دختر جوانی که از قرار معلوم این روح ایستاده در اتاق پدرش کشف شده بود، در صفحات مجازی منتشر شد و توانست با واکنش های مختلفی روبرو شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی خواهیم گفت.

اخیرا تصاویر عجیبی از اتاق یک مرد جوان منتشر شد که توسط دوربین موجود در اتاق ثبت شده بود و نشان دهنده حضور یک روح ایستاده در اتاق بود! پدر جوانی که در حال خواب بود و روح در کنار تختش ایستاده بود این گونه گفت:" من احساس کردم که هر شب شخصی در کنار تخت من می نشیند و به همین دلیل یک دوربین در اتاق نصب کردیم ".

همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید، ادعا وی کاملا صحت داشت و روح ایستاده بعد از ایستادن در کنار تخت، ناگهان در هوا غیب می شود که این تصاویر به شدت فضای مجازی را در بر گرفت و با واکنش های مختلفی روبرو شد!

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "بهترین سریال سال 1402" کدام بود؟