آغاز ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری / باز هم همه آمدند!

آغاز ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری / باز هم همه آمدند!

ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم درحالی آغاز شده که تا این لحظه به جز مصطفی میرسلیم که نامزد حزب موتلفه برای انتخابات به شمار می رود، سایر چهره های حضور یافته در ساختمان فاطمی، چهره های ناشناخته بوده اند.

به گزارش خبر فوری، پیش از این مقامات اجرایی و نظارتی انتخابات از چهره هایی که هر دوره با ثبت نام در انتخابات، عدد نامزدها را بالا برده و باعث تبلیغات منفی رسانه های بیگانه درباره فرآیند تایید یا ردصلاحیت ها می شوند، خواسته بودند تا در صورتی که در زمره رجل سیاسی نیستند، از کاندیداتوری بپرهیزند.

با این وجود در این دوره نیز کاندیداهایی در انتخابات حضور یافته اند که برای مردم شناخته شده نبوده و روشن است که قادر به حضور در مرحله نهایی انتخابات نیستند.

در این میان البته حساب مصطفی میرسلیم جداست. وزیر ارشاد دولت هاشمی که از سوی حزب موتلفه نامزد انتخابات شده، با حضور خود در انتخابات نشان داد که حزب موتلفه قرار نیست به تصمیم گیری نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب درباره نامزدهای انتخابات وفادار بماند و بنابراین با حضور مستقل خود، باعث می شود که احتمالا اصولگرایان با شش کاندیدا وارد عرصه رقابتها شوند.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها