امیدواری فن دایک به کمک دشمن قدیمی لیورپول

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول، بر خلاف یورگن کلوپ از منچستریونایتد هنوز ناامید نیست.  

امیدواری فن دایک به کمک دشمن قدیمی لیورپول

یورگن کلوپ امروز در مصاحبه ای عجیب و احتمالا تحریک آمیز مدعی شد منچستریونایتد شانسی برای متوقف کردن سیتی در بازی این هفته ندارد اما فن دایک معتقد است شیاطین سرخ به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند و در این مسیر چاره ای جز کسب امتیاز از رقیب همشهری ندارند.

فن دایک گفت: "یونایتد باید سعی کند بازی خودش را انجام دهد. غلبه بر اورتون آن هم در گودیسون پارک هرگز آسان نیست اما دریافت 4 گل نیز نتیجه عجیب و بزرگی است. ما در مورد دربی منچستر هیچ گونه تاثیری نداریم اما یونایتد هنوز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل بعد بازی می کنند و برای رسیدن به این هدف باید در مقابل منچسترسیتی نتیجه بگیرد.

هدف بعدی لیورپول؟ صد درصد کسب سه پیروزی در سه بازی باقیمانده در لیگ برتر، در حال حاضر این تنها چیزی است که ما روی آن تمرکز می کنیم.

سه بازی برای لیورپول باقی مانده و ما قصد داریم در همه آن دیدارها پیروز شویم. رسیدن به این هدف خیلی سخت است، اما این چیزی است که ما دنبال آن هستیم. ما در خانه کاردیف کارمان را انجام دادیم، ما مجبور بودیم صبور باشیم، اما عملکرد لیورپول در کل بسیار خوب بود و باید این سه امتیاز را به دست می آوردیم. چالش بعدی ما روز جمعه خواهد بود و خواهیم دید چه اتفاقاتی رخ می دهد."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها