آتش‌سوزی پاساژ میلاد نور ارومیه مهار شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: آتش سوزی در طبقه همکف پاساژ میلاد نور با حضور به موقع اتش نشانان مهار و خاموش شد.

آتش‌سوزی پاساژ میلاد نور ارومیه مهار شد

ابراهیم شاد قوشچی در خصوص آتش سوزی مذکور افزود: در ساعت ۱۲:۵۴ دقیقه طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشان ی ارومیه مبنی بر آتش سوزی در پاساژ میلاد نور واقع در خیابان استادان ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ ایستگاه ۲و۴را به محل اعزام کرد.

وی افزود: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده گردید دود و آتش غلیظی از طبقه همکف مجتمع تجاری میلاد نور به خارج زبانه می کشید و شعله های آتش در حال سرایت به طبقات فوقانی بود.

وی با بیان اینکه آتش سوزی مغازه اغذیه فروشی در طبقه همکف این مجتمع تجاری بود افزود: با توجه به این که انتشار شدید دود، جان ساکنان مجتمع را تهدید می کرد، آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه به سرعت پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با توجه به دودهای سمی منتشر شده در مجتمع با تجهیز کردن خود به دستگاه تنفسی و با استفاده از چند رشته لوله آب دهی به مقابله با شعله های سرکش آتش کردند و در مدت زمان کوتاهی آتش را خاموش و همچنین از سرایت آن به دیگر نقاط مجتمع جلوگیری به عمل آوردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه یاد آور شد: شارژ به موقع خاموش‌کننده های دستی آتش‌نشانی موجود در مغازه می‌تواند در زمان آتش‌سوزی احتمالی به شما کمک بسزایی کند، توصیه می‌شود نسبت به شارژ و آماده به‌کار بودن آن اقدام کنید و در صورت بروز حادثه سریعاً با شماره 125 سازمان آتش‌نشانی تماس حاصل کرده و با حفظ خونسردی آدرس دقیق محل حادثه را اعلام کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید خاطرنشان کرد: خوشبختانه این آتش سوزی محبوس و مصدومی در بر نداشت و نیروهای عملیات پس از اطمینان از نبود خطر، با تحویل محل حادثه به مالک، ماموریت خود را پایان دادند.

منبع: ایسنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها