محمدی‌راد: با تمرکز بیشتر می‌توانستیم نماینده ژاپن را شکست دهیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین می‌گوید: بازیکنانش با اندکی تمرکز بیشتر می‌توانستند برنده بازی بزرگ مقابل نماینده ژاپن شوند.

محمدی‌راد: با تمرکز بیشتر می‌توانستیم نماینده ژاپن را شکست دهیم

رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین درباره شکست سه بر دو تیمش مقابل تیم ژاپنی در جام باشگاه‌های آسیا، توضیح داد: واقعاً بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم به اندازه کافی از یکدیگر شناخت داشتند و در طول بازی می‌شد این موضوع را حس کرد.

او ادامه داد: بعد از باخت در ست اول در لحظاتی از بازی توانستیم با سرویس‌های خوب دریافت کننده‌ای مثل کوبیاک را تحت تأثیر قرار دادیم که تیم ژاپن را دچار نوسان کردیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: در طول بازی از فرصت‌ها خوب استفاده کردیم و بازیکنان هم با تمام وجود بازی کردند و در طول بازی توانستند اعتماد به نفس خود را به دست بیاورند. در ست پنجم هم شانس پیروزی داشتیم و به نظرم اندکی تمرکز بیشتر می‌توانست ما را برنده این بازی بزرگ کند.

محمدی‌راد در خصوص مراحل بعدی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: این رقابت‌ها تازه شروع شده است چون مراحل حساسش آغاز شده‌اند. باید ببینیم در مراحل بالاتر با چه تیم‌هایی بازی داریم و امیدوارم نتیجه قابل قبولی را برای ایران به دست آوریم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها