کوتاه شدن دست سوداگران مرگ در بجنورد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از کشف 10 کیلو گرم تریاک و دستگیری سه سوداگر مرگ در بجنورد خبر داد.

کوتاه شدن دست سوداگران مرگ در بجنورد

سرهنگ"محمد غلامی" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی در سطح شهرستان بجنورد در زمینه خرید و فروش و حمل و جابجایی مواد مخدر فعالیت دارند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در این زمینه بلافاصله اقدامات فنی و پلیسی خود را با نهایت دقت، ظرافت و سرعت آغاز کردند، افزود: با تلاش ماموران محل اختفای این افراد مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام نیروی انتظامی با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضائی ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند، خاطرنشان کرد: در یک اقدام غافلگیرانه ماموران موفق به دستگیری سه سوداگر مرگ و کشف 10 کیلوگرم تریاک شدند.

سرهنگ غلامی با تاکید بر اینکه در این عملیات موفقیت آمیز دو دستگاه خودروی سواری که برای جابجایی مواد مخدر مورد استفاده قرار می گرفت نیز توقیف و به پارکینگ انتقال شد، افزود: متهمان نیز بعد از انتقال به مقر انتظامی و تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی سلامت مردم را یک موضوع امنیتی دانست و گفت: چنانچه افرادی بخواهند با فروش مواد مخدر و سایر اقدامات دیگر که باعث خواهد شد سلامت شهروندان به خطر بیافتد قطعا با برخورد قاطعانه پلیس روبرو می شوند و انتظار ما از مردم این است که ضمن همکاری با پلیس در صورت مشاهده اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها