تاریخ برگزاری امتحانات دانشگاه فردوسی مشهد تغییر کرد

مدیریت دانشگاه فردوسی مشهد با توجه به جا به جایی در تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 1398 زمان امتحانات پایان ترم این دانشگاه را تغییر داد.

تاریخ برگزاری امتحانات دانشگاه فردوسی مشهد تغییر کرد

به گزارش مشهد فوری ، دانشگاه فردوسی مشهد روز دوشنبه با صدور اطلاعیه ای با ذکر این مطلب اعلام کرد: امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 98-1397 از تاریخ 20 خردادماه 1398شروع می شود و تا پایان روز پنجم تیرماه 1398 ادامه خواهد داشت.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: به منظور مساعدت با دانشجویانی که در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده اند طی روزهای 22، 23، 24 و 25 خرداد ماه امسال امتحانات پایان ترم در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار نخواهد شد.
سازمان سنجش آموزش کشور در تاریخ 24 فروردین ماه امسال با انتشار اطلاعیه ای ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان سیلاب اخیر در کشور زمان برگزاری آزمونهای سراسری را تغییر داد.
مطابق مفاد این اطلاعیه، آزمون سراسری ورود به دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور در سال 1398 طی روزهای 13 و 14 تیرماه و آزمون کارشناسی ارشد نیز طی روزهای 23و 24 خردادماه برگزار خواهد شد.
دانشگاه فردوسی مشهد سومین دانشگاه تاسیس شده در ایران پس از دانشگاههای تهران و تبریز با بیش از شش دهه قدمت هم اکنون 25 هزار دانشجو دارد که دو هزار و 500 نفر آنها در مقطع دکترا و شش هزار نفر در مقطع کارشناسی ارشد و بقیه در مقطع کارشناسی مشغول تحصیل هستند.
820 نفر عضو هیات علمی در دانشگاه فردوسی مشغول فعالیت هستند که 650 نفر از آنان دارای مدرک پی.اچ.دی و یا دارای رتبه استادی یا پروفسوری هستند. واحد بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد نیز تاکنون 500 دانشجوی دکترا و 800 دانشجوی کارشناسی ارشد جذب نموده است.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها