فرمانده انتظامی شهرستان آبادان خبر داد:

دستگیری سارق مسلح و کشف سلاح جنگی در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارق مسلح و کشف سلاح جنگی در آبادان خبر داد.

دستگیری سارق مسلح و کشف سلاح جنگی در آبادان

سرهنگ سید محسن تقی زاده با بیان اینکه شخصی با در دست داشتن یک قبضه سلاح کلاشینکف اقدام به چند فقره سرقت منزل کرده و از صحنه متواری شده، گفت: سارق در هنگام برگشت به مخفیگاه خود پس اقدام به زورگیری و سرقت یک دستگاه گوشی موبایل از عابری پیاده خطاب به مالباخته می‌گوید حال برو به مامورهابگو بیایند و من را بگیرند و از صحنه متواری می‌شود.

وی افزود: پس از بروز این اتفاق به طور سریع موضوع به شکل ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

تقی‌زاده اظهار کرد: تیم مبارزه با سرقت این فرماندهی، تحقیقات شبانه روزی خود را به صورت میدانی و اطلاعاتی به منظور شناسایی سارق آغاز کرد که در نهایت با کمک مأموران کلانتری ۱۶ امیرکبیر محل اختفای سارق مسلح شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در ساعت چهار صبح امروز طی یک عملیات ضربتی متهم درحالی که در خواب به سر می‌برد، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: از منزل متهم تعداد یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه ۲۰ فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

سرهنگ تقی زاده یادآور شد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به ۱۰ فقره سرقت که سه فقره آن مسلحانه بوده اعتراف کرده که پس از بازسازی صحنه و شناسایی مالباختگان و انجام تحقیقات تکمیلی وی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده نیروی انتظامی آبادان با تاکید بر اینکه آرامش و آسایش مردم آبادان خط قرمز ما است، گفت: از شهروندان آبادانی می‌خواهیم تا در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک آن‌هم با موتور و یا دیگر وسایل نقلیه موضوع را به طور سریع از طریق شماره تلفن فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها