مقصر سیل ۹۸ پیدا شد


1 اردیبهشت 1398 - 12:53
5cbc288064a04_2019-04-21_12-53
وقتی روحانی میگه احیای دریاچه ارومیه دستاورد بزرگ دولت من بود.

واااای خدایا
روحانی میگه احیای دریاچه ارومیه دستاورد بزرگ دولت من بود!

وقتی روحانی میگه احیای دریاچه ارومیه دستاورد بزرگ دولت من بود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

1 اردیبهشت 1398 - 12:53

واااای خدایا
روحانی میگه احیای دریاچه ارومیه دستاورد بزرگ دولت من بود!

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


1980

نظرات 7
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1398/2/5 -16:54

واقعا همه چیز دست شماست این گرونی بدبختی اگه بگیم سیل و زلزله هم دست شما را بوسیده دروغ نیست از روزی شما رئیس جمهور شدین همه درهای رحمت به روی ما باز شد

امیرک 0 0 پاسخ 1398/2/2 -13:05

ای کاش برکات شما هرچه زودتر تمام شود برکتی که از جانب جناب عالی باشه چی میشه؟؟انقدر علی به برکت الله گفتی ایران که جای خود داره تمام دنیارو آب برد،

کاربر ناشناس 4 0 پاسخ 1398/2/1 -19:21

جناب رئیس جمهورخوب میدانیم که عوامل داخلی زیادهستندکه مانع موفقیت شمادرتحقق شعارهایتان شدندامااین حرف ازاون حرفهاست

داود 1 3 پاسخ 1398/2/1 -18:09

سلام.. رییس جمهور جان،پس دو سه سال پیش کجا بودی؟؟؟ نکنه عامل این همه سیلاب تویی. بارون باریده سیلاب به راه افتاده سدها پر شده سر ریز شده شهرها رو آب گرفته اونوقت آقا شیخ فریدون ما دریاچه ارومیه رو پر کرده!!!!

کاربر ناشناس 1 4 پاسخ 1398/2/1 -18:05

راست میگه الان حال وروزمعیشت مردم هم ازدستاوردهای دولت روحانی میباشدعلی برکت الله

کاربر ناشناس 1398/2/3 -06:16

اب رحمت خداوند است ناسپاسی. نکنیم.

هامون 4 1 پاسخ 1398/2/1 -14:15

علی برکت الله ما هرکجا را که میبینیم نشانی از برکات دولت حضرت عالی ست

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
مهم‌ترین رهبران جهان را که جنازه‌شان گم شده است بشناسید/ از ناپدید شدن هیتلر و شایعه زنده بودنش تا ناپدید شدن جنازه صدام و رضا شاه و حل کردن جسد تزار روسیه در اسید
سازوکار حزبی برای بررسی پرونده اخلاقی مدیران اصلاح طلب نداریم / «نجفی» عضو کارگزاران بود، چرا از انتصاب او حمایت کردند؟ / حاشیه های اخلاقی مدیران، اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد
اینفوگرافی؛ تعداد ناوهای جنگی 8 کشور اول جهان/ ایران در رتبه‌ چهارم قرار دارد
بنیاد مستضعفان؛ سازمانی با بیش از 56 هزار میلیارد درآمد؟ / از شایعه ساخت باشگاه در دبی تا هزینه 100 میلیارد تومانی برای یک ساختمان
آمریکایی‌ها معتقدند ظریف سرشان کلاه گذاشته / ترامپ برای انتخابات به عکس یادگاری با روحانی نیاز دارد / آمریکا در جنگ با ایران پیروز نمی‌شود
بیت‌کوین چیست و چگونه کار می‌کند؟ / معرفی کامل این ارز دیجیتال
در این دوره مردم به سمت حرکات پوپولیستی نخواهد رفت/ به جز مرحوم هاشمی بقیه باور به رییس‌جمهور شدن نداشتند/مردم از دو جناح رویگردانند/ نگاه‌های یک طرفه چالش جریان اصولگرا است