مقصر سیل ۹۸ پیدا شد


1 اردیبهشت 1398 - 12:53
5cbc288064a04_2019-04-21_12-53
وقتی روحانی میگه احیای دریاچه ارومیه دستاورد بزرگ دولت من بود.

واااای خدایا
روحانی میگه احیای دریاچه ارومیه دستاورد بزرگ دولت من بود!

وقتی روحانی میگه احیای دریاچه ارومیه دستاورد بزرگ دولت من بود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

1 اردیبهشت 1398 - 12:53

واااای خدایا
روحانی میگه احیای دریاچه ارومیه دستاورد بزرگ دولت من بود!

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


1980

نظرات 7
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1398/2/5 -16:54

واقعا همه چیز دست شماست این گرونی بدبختی اگه بگیم سیل و زلزله هم دست شما را بوسیده دروغ نیست از روزی شما رئیس جمهور شدین همه درهای رحمت به روی ما باز شد

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1398/2/3 -06:16

اب رحمت خداوند است ناسپاسی. نکنیم.

امیرک 0 0 پاسخ 1398/2/2 -13:05

ای کاش برکات شما هرچه زودتر تمام شود برکتی که از جانب جناب عالی باشه چی میشه؟؟انقدر علی به برکت الله گفتی ایران که جای خود داره تمام دنیارو آب برد،

کاربر ناشناس 4 0 پاسخ 1398/2/1 -19:21

جناب رئیس جمهورخوب میدانیم که عوامل داخلی زیادهستندکه مانع موفقیت شمادرتحقق شعارهایتان شدندامااین حرف ازاون حرفهاست

داود 1 3 پاسخ 1398/2/1 -18:09

سلام.. رییس جمهور جان،پس دو سه سال پیش کجا بودی؟؟؟ نکنه عامل این همه سیلاب تویی. بارون باریده سیلاب به راه افتاده سدها پر شده سر ریز شده شهرها رو آب گرفته اونوقت آقا شیخ فریدون ما دریاچه ارومیه رو پر کرده!!!!

کاربر ناشناس 1 4 پاسخ 1398/2/1 -18:05

راست میگه الان حال وروزمعیشت مردم هم ازدستاوردهای دولت روحانی میباشدعلی برکت الله

کاربر ناشناس 1398/2/3 -06:16

اب رحمت خداوند است ناسپاسی. نکنیم.

هامون 4 1 پاسخ 1398/2/1 -14:15

علی برکت الله ما هرکجا را که میبینیم نشانی از برکات دولت حضرت عالی ست

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
;
پیشنهاد ما
رئیس مجلس برای اقناع نمایندگان رابطانی دارد/ دنبال اصلاح‌طلب‌های ضعیف‌تر که برویم، مظلمه‌اش می‌ماند/ مجلس بعدی یکدست است و اصولگرا/ رابط مشخص رهبری برای ارتباط با سران قوا
پرفسور کردوانی: سیل از مدیریت سد می‌آید نه از خود سد/ تصور نکنیم که این بارندگی‌ها، تابستان بدون خشکسالی در پی دارد
باید از مردم عذرخواهی کنیم / از روزی که دنبال ژن برتر رفتیم، اصلاح‌طلبی هویت خود را از دست داد/  در خبرگان به کسانی رای دادم که دیناری قبولشان نداشتم/ شما که می‌گویید "رضاشاه روحت شاد"، از او چه سراغ دارید؟ چهار تا سد؟
احتمال کودتای آمریکا دانشجویان را به تسخیر سفارت وادار کرد/ دانشجویان براساس درک واقعیت‌ها اقدام کردند/ سازمان‌های بین المللی اذعان دارند که ایران به مذاکره پایبند بوده است
تمام حواشی تماس‌های تلفنی ترامپ؛ از قطع کردن بدون خداحافظی تا شایعه شنود روسها / روش ترامپ در گفتگوی تلفنی چیست و چرا اصرار دارد ایرانی‌ها با او تماس بگیرند؟
رفع حصر شروع شده اما تدریجی است/ تُن صدای رئیس‌جمهور و بردارش شباهتی ندارد/ رئیسی با روحانی، مثل ناطق با خاتمی رفتار کند
آماده ام با ترامپ در مقابل دوربین های تلویزیونی مذاکره کنم