واكنش رییس دولت اصلاحات به تروريست خواندن سپاه توسط ترامپ

واكنش رییس دولت اصلاحات به تروريست خواندن سپاه توسط ترامپ

سیدمحمد خاتمی در اولین جلسه بنیاد باران در سال ۹۸، اقدام آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران را محکوم کرد.

واكنش رییس دولت اصلاحات به تروريست خواندن سپاه توسط ترامپ

رئیس‌جمهوری اسبق ایران در جلسه بنیاد باران با اشاره به اقدام رئیس‌جمهوری آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران گفت: سپاه یک نهاد نظامی رسمی در قانون اساسی ماست و جایگاه مهمی دارد و این اقدام آمریکا بسیار خطرناک است.

وی سپاه را برآمده از متن انقلاب و در کنار مردم دانست و تاکید کرد: در دوره اخیر، مبارزه سپاه با تروریسم برای همه آشکار بوده و حتی آقای ترامپ در مبارزات انتخاباتی خود به طور مشخص از سپاه به عنوان گروهی که با داعش می‌جنگد، نام برد و رقیب انتخاباتی خود را متهم کرد که شما داعش را ایجاد کردید و سپاه به همراه ارتش سوریه در حال جنگ با داعش است اما امروز همین سپاه را به عنوان نهاد تروریستی معرفی می‌کند.

خاتمی تاکید کرد: آنچه درباره سپاه انجام داده‌اند، به محبوبیت بیشتر سپاه می‌انجامد و جمهوری اسلامی را از اهداف بلند و بزرگ خود از جمله مبارزه با ترور و تروریسم بازنخواهد داشت.

امیدواریم این اقدام تلخ که سبب همدلی و نزدیکی بیشتر دلها شد، مقدمه‌ای باشد که از وضعیت سال‌های گذشته رهایی یابیم و از فضای امنیتی ایجاد شده خارج شده، سال بهتری داشته باشیم.

منبع: جماران

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • عبدالله خاک برسر
    0

    بابرخوردی که اسناندارخوزستان باپیرمردی داشت معلوماست دیکتاتوری شدیدی حاکم شده بیچاره پرسیدایاازپولهایی که بالبنان وسوریه می دهید به ماهم میرسدیانه که جوابش تهمت ضدانقلاب وبراندازنظام وپرخاشگری شد بیچاره پیرمرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها