دستگیری سارقان منازل نیمه ساز در کاشان/اعتراف به ۸۱ فقره سرقت

فرمانده نیروی انتظامی کاشان از انهدام باند سارقان منازل نیمه ساز در کاشان با اعتراف ۸۱ فقره سرقت خبر داد.

دستگیری سارقان منازل نیمه ساز در کاشان/اعتراف به ۸۱ فقره سرقت

سرهنگ علی پورکاوه پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به انهدام باند سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی و احشام در کاشان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه ساز در سطح شهرستان کاشان مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان کاشان پس از تجزیه و تحلیل سرقت‌های صورت گرفته و با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی پلیسی سارق ۲۶ ساله را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی کاشان ابراز داشت: متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقت شد اما پس از بازجویی‌های تخصصی پلیس، مشاهده شواهد و قرائن به سرقت با چهار نفر از همدستانش اعتراف کرد که بلافاصله اکیپی ویژه تشکیل و همدستان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند که طی تحقیقات نامبردگان به ۶۳ فقره سرقت منازل نیمه ساز و ۱۸ فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

دستگیری سارق قطعات خودروهای سنگین در کاشان

وی از دستگیری سارق قطعات خودروهای سنگین در شهرستان کاشان خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودروهای سنگین در سطح شهرستان کاشان مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت که پس از تحقیقات صورت گرفته سارق ۳۲ ساله‌ای شناسایی شد.

پورکاوه از دستگیر سارق طی عملیاتی غافلگیرانه خبر داد و اظهار داشت: پس از بازجویی‌های تخصصی متهم به ۲۸ فقره سرقت قطعات خودروهای سنگین و لوازم داخل صندوق عقب همچون زاپاس، جک و غیره اعتراف کرد.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها