فیس ‌بوک، اینستاگرام و واتس اپ برای بار دیگر با اختلال جهانی روبرو شدند

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی کاربران، ساعاتی است که سه سرویس شبکه اجتماعی و پیام رسان فیس‌بوک، اینستاگرام و واتس اپ در سطح جهان از دسترس خارج شده‌اند و هم اکنون امکان دسترسی به آن‌ها به هیچ طریقی وجود ندارد.

فیس ‌بوک، اینستاگرام و واتس اپ برای بار دیگر با اختلال جهانی روبرو شدند

حوالی ساعت 15:00 امروز بود که بسیاری از کاربران در سطح جهان گزارش کردند، امکان دسترسی و برقراری ارتباط را با سه سرویس فیس‌بوک، اینستاگرام و واتس اپ ندارند. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی کاربران‌، فیدهای دو شبکه اجتماعی اینستاگرام و فیس‌بوک در حال حاضر قادر نیستند اطلاعات جدیدی را برای تمامی کاربران خود به نمایش درآورند و پیام‌های ارسال شده در برنامه واتس‌ اپ نیز هم اکنون با اشکال روبروست و به دست دیگر کاربران نمی‌رسد.

با توجه به اینکه سایت رسمی فیس‌بوک نیز چند ساعتی است که از دسترس خارج شده، به نظر می‌رسد که این شبکه اجتماعی و تمامی سرویس‌های متصل به آن با اشکالاتی جدی روبرو هستند. کاربران مختلفی از اقصی نقاط جهان در Twitter اعلام کرده‌اند که آن‌ها نیز برای اتصال به این سه سرویس با مشکلاتی روبرو هستند.

حدود یک ماه قبل بود که این سه سرویس مختلف شرکت فیس‌بوک با یکی از بدترین قطعی‌ها در تاریخ خود همراه شدند و در حدود چند ساعت ارتباط تمامی کاربران جهان با آن‌ها ناممکن شد. فیس‌بوک پس از 24 ساعت از بروز این اتفاقات اعلام کرد که این مشکلات به دلیل "ایجاد تغییر در تنظیمات سرورها" رخ داده است. این شرکت همچنین از کاربران خود به دلیل این قطعی ارتباط عذر خواهی کرده بود. به نظر می‌رسد درست پس از چند روز، بار دیگر با مشکلات جدی بر روی سایت رسمی این شرکت و دو پلتفرم دیگر آن روبرو هستیم و باید تا 24 ساعت آینده برای انتشار دلایل آن منتظر بمانیم.

براساس اطلاعاتی که ساعاتی قبل در دسترس گرفت، فیس‌بوک در حال حاضر از طریق سایت‌های خبری، با حضور این مشکلات بر روی سه پلتفرم مختلف خود آگاهی پیدا کرده است. هم اکنون مشخص نیست که این مشکلات قرار است در چه زمانی برطرف شود اما به نظر می‌رسد فیس‌بوک در تلاش است که آن‌ها را در نزدیک‌ترین زمان ممکن رفع نماید. به محض برطرف شدن این مشکلات اطلاعات تازه‌ای را در اختیار شما همراهان گرامی قرار خواهیم داد.

منبع: شهر سخت افزار

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • R
    0

    آخه این چه کاری کردین شماهمش ازبلدبازی هاتون خوب درایران نمیتونی بدون فیلترشکن فیس بوک نصب کردمجبوری فیلترشکت نصب کنی همش قاتی میشه الان من چند هفته است دارم دنیال اکانت حساب کاربریم داخل اینستا هستم هرکاری میکنم نمیشه میگه ازطریق حسابتون توفیسبوک واردبشید اونجا میری کد باتوجه به فیلبگترشکن کد بایدعوض وکنی توردخدابگید چیکارکنم اینستا موارفیس بوک واتس آپ هم جداکنم وگرنه شرکت شامسونگ منفجر میکنم ماکه تفریحی تداریم این هم ارما بکیرد ..ممنونم هرکی میخونه راهنماییم‌کنه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها