ویژه برنامه سرنا درباره سیل در گفت‌وگو با چند بازیگر؛

پورسرخ: برخی مسئولان توقع دارند فقط مردم به سیل‌زده‌ها کمک کنند/ هنرمندان نیز مانند مردم، از مدیران دلخور هستند/ اسکویی: معذرت می‌خواهم که نتوانستم کنارشان باشم

ویژه برنامه سرنا درباره سیلی که دامن هموطنان ما را گرفته، با بازیگرانی همچون پوریا پور سرخ و رابعه اسکویی گفت‌وگو کرده است.

پورسرخ: برخی مسئولان توقع دارند فقط مردم به سیل‌زده‌ها کمک کنند/ هنرمندان نیز مانند مردم، از مدیران دلخور هستند/ اسکویی: معذرت می‌خواهم که نتوانستم کنارشان باشم

به گزارش خبر فوری ، هنرمندان از تاثیرگذارترین اقشار یک جامعه هستند که می‌توانند موجی از همراهی را برای شرایط بحرانی کشور فراهم کنند. با این حال همواره این نگرانی هم وجود دارد که هرگونه واکنشی از سوی آنها، صرفا وجه خودنمایی نگیرد و در نهایت هدف، تسریع کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان و مطالبه‌گری از مسئولان باشد.
در پی وقوع سیل در مناطق مختلف کشور مانند گلستان، شیراز ، لرستان و … بسیاری از هنرمندان به طرق مختلف در صفحه‌های مجازی خود هشدارهایی را برای مواجهه با این بلای طبیعی به اشتراک گذاشته‌اند و با سیل زدگان و حادثه دیدگان ابراز همدردی کردند.
در همین راستا بازیگرانی همچون پوریا پورسرخ، رابعه اسکویی، نادر فلاح و مونا کرمی در گفتگوی اختصاصی با برنامه سرنا نظرات و دغدغه‌های خودشان را درباره سیل‌های اخیر گفتند.
پوریاپورسرخ درخصوص عملکرد مسئولین و استانداران شهرهای سیل زده گفت: برخی مسئولین فقط توقع دارند، مردم کمک کنند درحالی که وظایف خودشان را فراموش کردند.
رابعه اسکویی نیز خاطرنشان کرد: وقتی سیل های اخیر و مشکلات مردم را دیدم، بی نهایت متاثر شدم چراکه تنها می توانم بگویم با تمام وجود هموطنان سیل زده را دوست دارم و قلبم با آنها همراه است.
فیلم گزارش را در اینجا مشاهده کنید:

18

حجم ویدیو: 47.30M | مدت زمان ویدیو: 00:05:49 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها