امام جمعه ارومیه:

تحریم آمریکا سبب قدرتمند شدن توان دفاعی و تهاجمی سپاه شد

امام جمعه ارومیه گفت: آمریکا با تحریم سپاه باعث قویترشدن سپاه شد.

تحریم آمریکا سبب قدرتمند شدن توان دفاعی و تهاجمی سپاه شد

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه که درمصلی این شهر برگزار شد افزود: آمریکا با تحریم سپاه و قرار دادن نام سپاه در گروه تروریستی نه تنها باعث تضعیف سپاه نشد بلکه باعث قویتر شدن توان دفاعی و تهاجمی سپاه پاسداران شد.

امام جمعه ارومیه بااشاره به اینکه اقدام اخیر امریکا علیه سپاه نشان از بی فکری سیاستمداران این کشور است تصریح کرد: دنیا می داند که این آمریکا است که با هزینه ۷تریلیون دلاری وایجاد گروه های تکفیری دنیا را به آشوب کشیده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: ملت ایران و رهبری در همه عرصه ها از سپاه پاسداران که برخاسته از تفکر انقلابی است حمایت می کنند.

حجت الاسلام قریشی اظهار کرد: همه مردم و مسئولان باید برای رونق کشور وارد عرصه شوند و نقش خود را به خوبی اجرا کنند تا در مقابل دشمن پیروز شویم.

وی بااشاره به خسارات سیل اخیر تاکیدکرد: اگر راهکارهای ارائه شده رهبری درخصوص راه های پیشگیری از خطرات سماوی وعرضی به درستی اجرا می شد اکنون شاهد خسارات این چنینی نبودیم.

امام جمعه ارومیه باتاکید به رونق تولید در بخش کشاورزی استان یاد آور شد: باید برای رونق بخش کشاورزی محصولات مازاد تولیدی استان را صادر و از ضایع شدن محصولات جلوگیری کرد.

نماز گزاران در ارومیه بعد از اقامه نماز در حمایت از سپاه پاسداران و محکومیت اقدام اخیر آمریکا راهپیمایی کردند.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها