وان‌پلاس 7 با دوربین بالاجهنده به زودی معرفی خواهد شد

با حرکتی که به‌تازگی کمپانی وان‌پلاس انجام داد، احتمال معرفی قریب الوقوع گوشی آینده خود را بالاتر برد. این شرکت روز گذشته قیمت مدل فعلی وان‌پلاس را در بازار چین به میزان 400 یوان، یعنی 60 دلار کاهش داد.

وان‌پلاس 7 با دوربین بالاجهنده به زودی معرفی خواهد شد

این یعنی OnePlus 6T حالا در سرزمین مادری با قیمت 2299 یوان، معادل 342 دلار به فروش می‌رسد. جالب است بدانید که این کاهش قیمت دائمی است و به نظر می‌رسد قصد شرکت خالی کردن انبارها برای ورود محصول جدید است.

نام دستگاه آینده این شرکت چینی OnePlus 7 خواهد بود و تا امروز اطلاعات زیادی درخصوص آن منتشر شده است. انتظار می‌رود که این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED باشد و از آخرین چیپست پرچمدار کوالکام، یعنی اسنپدراگون 855 بهره ببرد. ظاهراً این گوشی در سه پیکربندی با 8 گیگابایت رم با 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، 8 گیگابایت رم با 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 12 گیگابایت رم با 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد.

گفته شده است که این گوشی دوربین‌ سه‌گانه‌ای با سنسورهای 48، 20 و 5 مگاپیکسلی خواهد داشت و دوربین سلفی آن با مکانیزم بالاجهنده 16 مگاپیکسلی خواهد بود. ظرفیت باتری OnePlus 7 میزان 4000 میلی آمپرساعت خواهد بود و یک شارژر 44 واتی سریع برای آن در نظر گرفته خواهد شد و طبیعتاً با آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید در درون جعبه عرضه می‌شود.

قیمت تعیین شده برای این گوشی 569 دلار است، اما از آنجاییکه این موضوع به تأیید رسمی وان‌پلاس نرسیده، احتمال دارد که با رقم نهایی تفاوت داشته باشد. براساس آنچه که در رسانه‌ها منتشر شده به نظر می‌رسد که باید در ماه می منتظر معرفی OnePlus 7 باشیم.

روز گذشته تصاویر زیادی از قاب‌های گوشی وان‌پلاس 7 منتشر شد که علاوه‌بر طراحی دوربین سلفی بالاجهنده، دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی را در قاب پشتی نیز تأیید کرد. در این گوشی هم شاهد حضور جک 3.5 میلیمتری هدفون نیستیم و لبه پایینی گوشی تنها میزبان پورت USB-C، بلندگو و دو میکروفون است.

منبع: سخت افزار مگ

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها