در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد؛

ماجرای لباس فرم امروز مجلس چه بود؟/ جعفرزاده: روسای فراکسیون‎ها دیشب جلسه گذاشتند/ سپاه 6 و 30 صبح 300 دست لباس تحویل داد

نائب رئیس فراکسیون مستقلین درباره ماجرای لباس فرم امروز نمایندگان توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: این اقدام با تصمیم فراکسیون‎های مجلس و در راستای حمایت همه جانبه از سپاه در مقابله با اقدام آمریکا صورت گرفت.

ماجرای لباس فرم امروز مجلس چه بود؟/ جعفرزاده: روسای فراکسیون‎ها دیشب جلسه گذاشتند/ سپاه 6 و 30 صبح 300 دست لباس تحویل داد

غلامعلی جعفرزاده ایمن‎آبادی نائب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اقدام امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پوشیدن لباس سپاه پاسداران و اینکه این اقدام از پیش هماهنگ شده بود، اظهارکرد: شب گذشته با اقدام کنگره آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‎های تروریستی روسای سه فراکسیون امید، مستقلین و ولایی مجلس با تشکیل نشست ویژه ضمن بررسی این اقدام دولت آمریکا در جهت انجام یک کار نمادین پیرامون حمایت از سپاه پاسداران به توافق رسیدند.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حرکتی نمادین و در راستای حمایت از سپاه، لباس پاسداران را برتن کنند از این رو طبق هماهنگی‎های صورت گرفته مقرر شد به تعداد نمایندگان مجلس از سپاه لباس برای جلسه امروز تهیه شود.

نائب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی تصریح کرد: با همکاری سپاه پاسداران و باتوجه به درخواست نمایندگان مجلس حدود 300 لباس سپاه در اختیار نمایندگان قرار گرفت تا آنها در جهت اجرای حرکت نمادین خود در جلسه امروز مجلس اقدام کنند از این رو از ساعت 30/6 صبح امروز نمایندگان پیش از شروع جلسه علنی مجلس با پوشیدن لباس‎های یک دست همراهی خود با نیروهای سپاه را اجرایی کردند.

جعفرزاده ایمن‎آبادی با بیان اینکه اقدام امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران فارغ از هرگونه سلیقه و نگاه سیاسی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: رویکرد امروز نمایندگان مجلس شورای اسلام دستور دیکته‎ای نبود بلکه یک تصمیم فراکسیونی و حرکت نمادین بود.

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از اقدام دونالد ترامپ و دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‎های تروریستی با تمام وجود حس کردند که لازم و ضروری است که از سپاه و رویکردی که این نهاد در حمایت و دفاع از ملت ایران داشته است حمایت کنند از این رو علاوه بر اقدامات عملیاتی و تخصصی مجلس شورای اسلامی رویکردی نمادین نیز در جهت حمایت از سپاه پاسداران در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت تا نمایندگان ملت نیز همدوش مردم در جهت حمایت همه جانبه از سپاه وارد عمل شوند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • نما ینده‌بی نام
    0

    ای کاش پول این مردم بیگناه بجای لباس خرج بیگناهان سیل میشد خدا عاقبت این کشور را به خیر کند با این همه دلسوز

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      واقعا برای این سطح پایین فکر پایین و دیدگاه منفی نگر متاسفم. اینکار هزار برابر ارزشش بیشتر از فکر شماست ضمن اینکه این لباسها نصف روزه و امانت بوده آقای به اصطلاح نماینده!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها