آیا بهنوش طباطبایی تصور می‌کند ما گوشت روباه را می‌خوریم؟/ فیلم حاوی تصاویر دلخراش

انتقادها به تبلیغ شرکتی که کلاهی از پوست روباه می‌فروشد، خانم طباطبایی را به پاسخی عجیب واداشت.

آیا بهنوش طباطبایی تصور می‌کند ما گوشت روباه را می‌خوریم؟/ فیلم حاوی تصاویر دلخراش

بهنوش طباطبایی در گفت‌وگویی سینمایی، به منتقدانی پاسخ داده که در ماه‌های اخیر برای پوشین لباس‌های یک برند چرم به او اعتراض کرده‌اند. اما حالا قضیه رنگ دیگری گرفته؛ انگار خانم طباطبایی حتی نمی‌داند ماجرای انتقادات چیست.

در این فیلم، داستان انتقادها به این بازیگر و شرکت تولیدکننده و فروش چرم در ایران را دنبال کرده‌ایم و سری به کشتارگاه‌هایی زده‌ایم که پوست جانوران برای ساخت لباس در آن‌جا تهیه می‌شوند. این فیلم دارای تصاویر بسیار دلخراشی است و دیدن آن به کسانی که ناراحتی قلبی دارند و یا توان تحمل دیدن زجر کشیدن جانور زنده‌ای را ندارند، توصیه نمی‌شود.

منبع: عصر ایران

1981

حجم ویدیو: 9.52M | مدت زمان ویدیو: 00:03:06 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • آناهیتا م
    0

    دیشب داشتم تو سایت دنبال کفش چرم یکی از برندای معروف میگشتم نصف قیمت شده بود و بعدشانسی داشتم تو سایتها میگشتم و این فیلم رو دیدم و کلی گریه کردم من فکر میکردم از حیواناتی که میخوریمشون اون چرم در میاد نه اینکه بکشنشون به خاطر چرم یا پوست!ویا حتی زنده زجرشون بدن به خاطر پوست و چرم?به همین خاطر از کسانی که این فیلم رو تهیه کردن و اطلاع رسانی کردن بسیار ممنونم.به خاطر همه اون حیوانات که افراد سادیستی اون کارارو برای پرکردن جیبشون کردن با اون حیوانات به خصوص روباهی که زنده زنده پوستش را اون نامرد کند و کتکش زد و پنجه اش را قطع کرد و در نهایت بدن پوست کنده اش که صورتش خونی و از چشمانش اشک میامد من از دیشب همه اش گریه میکردم و اطلاع رسانی کردم به دوستانم و چرمهایی که در خانه داشتم را دور ریختم و دیگر هرگز چرم طبیعی نمیخرم لطفا شما هم دیگه چرم طبیعی و یا پوست نخریدو اطلاع رسانی کنین تا دیگران هم نخرند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها