پیشنهاد راه‌اندازی VAR در فولاد آرنا

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از برگزاری جلسه مهم کاری با افشین قطبی درباره هدف گذاری های فصل آینده این تیم خبر داد.

پیشنهاد راه‌اندازی VAR در فولاد آرنا

حبیب الله رضایی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پیرامون شرایط تیم فولاد اظهار داشت: خدا را شکر تیم از زمان آمدن آقای قطبی از نظر فنی و روحی روانی تغییر کرده و تیم هایی که در جدول بالاتر از ما هستند، به سختی از ما امتیاز گرفته اند. پرسپولیس و تراکتور را بردیم و با توجه به اینکه در ورزشگاه جدید بازی می کنیم، کادر فنی و بازیکنان و همینطور تیم های میهمان از شرایط ورزشگاه راضی اند. خدا را شکر مسابقات از نظر فنی خوب برگزار می شود.

او در مورد میزبانی در ورزشگاه جدید فولاد آره نا گفت: با توجه به اینکه سرمایه اصلی ما هواداران هستند، زحمت میزبانی با این افراد است. لیدرها هم رسم خاصی را اجرا می کنند. در پایان هر بازی زباله های ورزشگاه را جمع می کنند و یک فرهنگ سازی خوب انجام می شود. از نظر فنی هم آقای گل محمدی و آقای قلعه نویی که با تیم های خود به این ورزشگاه آمدند، راضی بودند. آقای قطبی هم که هفته ای یکی دو جلسه تمرینی در استادیوم جدید با تیم انجام می دهد، ابراز رضایت کرده است.

رضایی در مورد ضعفی که در فیلمبرداری ورزشگاه فولاد آره نا وجود دارد، گفت: نامه نگاری ها با صدا و سیما انجام شده است. قرار شده در بازی های بعدی از دوربین های باکیفیت تر استفاده شود. این ورزشگاه کاملا از نظر امکاناتی مجهز است و توانایی هر تجهیزاتی را دارد. از جمله اینکه تعداد و کیفیت دوربین ها بیشتر شود تا فیلمبرداری با کیفیت بهتری انجام شود.


او افزود: ما همچنین به سازمان لیگ پیشنهاد داده ایم که از ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان (فولاد آره نا) به عنوان نخستین ورزشگاه ایران برای تکنولوژی کمک داور ویدئویی (وی ای آر) استفاده شود.

مدیرعامل فولاد در مورد احتمال میزبانی فولاد آره نا گفت: هنوز در این مورد صحبت نشده ولی قطعا اتفاق بزرگی است. اگر صحبتی بشود، باید در هیئت مدیره بررسی کنیم اما می دانیم که قطعا میزبانی از چنین رویدادی برای ما یک افتخار است و رسالت ما کمک به شادی و نشاط جوانان است.


حبیب الله رضایی در مورد ادامه همکاری با افشین قطبی و برنامه های فولاد برای فصل آینده نیز اظهار داشت: ما به امید خدا در هفته آینده با آقای قطبی جلسه داریم و برای فصل آینده نقشه های مختلفی خواهیم داشت که درباره آنها صحبت می کنیم. درباره هدف گذاری های فولاد در فصل آینده باید در جلسه با مقامات بالادستی فولاد به اجماع برسیم و آن را مشخص کنیم. قطعا آقای قطبی مربی بین المللی و بزرگی است و هدف ما این است که کار را ادامه دهیم. ایشان در این فرصت کوتاه توانسته فضای تیم را تغییر بدهد و به تیم شخصیت داده است. نگاه باشگاه فولاد برای فصل های آتی به آکادمی است و می خواهیم از خروجی تیم های پایه به خوبی استفاده ببریم.
فولاد خوزستان

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • احمد یاسینی
    0

    سلام اگر مرکز خوزستان نمی تواند دوربین بیشتر وباکیفیت تر بگذارد وتکرار گل وصحنه های حساس را از چند زاویه نشان دهد کنار بکشد یا بحش خصوصی ویا مراکز دیگر بیایند فیلمبرداری کنند با تشکر یاسینی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها