ماجرای دستگیری احمدی نژاد چه بود؟

در روزهای ابتدایی سال ۹۸ در کنار اخبار وقوع سیل و بی‌تدبیری برخی مسولان استانی خبری مبنی بر دستگیری احمدی نژاد سوال برانگیز شد.

ماجرای دستگیری احمدی نژاد چه بود؟

در ابتدای سال ۹۸ همزمان با وقوع سیل در کشور و نیاز مبرم به مدیریت جهادی و باتدبیر مسولین، خبری در رسانه ها منتشر و در شبکه های مجازی دست به دست شد مبنی بر اینکه محمود احمدی نژاد، رئیس دولت های نهم و دهم دستگیر شده است.
انتشار این خبر درحالی در شبکه های اجتماعی در حال پخش بود که برخی رسانه برخلاف توجه به واقعیت های موجود در تلاش بودند افکار عمومی را به سمت دستگیری احمدی نژاد و این سوال سوق دهند که اگر این خبر کذب است چرا احمدی نژاد به خبر بازداشت خود واکنش نشان نمی‌دهد و خواستار توضیح از سوی رئیس دولت های نهم و دهم بودند.

احمدی نژاد کجاست ؟
یک کانال وابسته که گفته می شود نزدیک به رئیس یک مجموعه استراتژیک است در مطلبی خبر از این داده بود که محمود احمدی نژاد به دلیل پرونده پتروشیمی معروف به «پتروشیمی گیت» در بازداشت و ممنوع الملاقات است.
این خبر درحالی در شبکه های مجازی دست به دست می شد که هیچ واکنشی درباره آن از سوی دفتر احمدی نژاد و رسانه های وابسته به رئیس دولت های نهم و دهم انجام نشد.
کانال تلگرامی منتشرکننده خبر دستگیری احمدی نژاد قبلا خبری کذب از زبان یک عضو مجلس خبرگان رهبری درباره تشکیل شورای رهبری منتشر کرده بود. آیت‎الله یوسف طباطبایی‎نژاد عضو مجلس خبرگان رهبری درباره انتشار خبری به نقل از وی پیرامون اینکه مقام معظم رهبری دستور دادند تا شورای رهبری تشکیل شود اظهار کرده بود: این خبر دروغ محض است و از سوی کانال تهران‌نیوز که اسرائیلی است منتشر شده بود.
این کانال تلگرامی مدعی شده بود ابراهیم رئیسی در اولین اقدام برای خاتمه دادن به پرونده پتروشیمی گیت احمدی نژاد را احضار و بازداشت نمود و گفته می شود قاسمی وزیر وقت نفت نیز در بازداشت بسر می برد.
اما در ۱۲ فروردین ۹۸ کانال های تلگرامی وابسته به احمدی نژاد با انتشار عکسی این خبر را رد کردند.

احمدی نژاد آزاد شد !
در ۱۴ فروردین ماه ۹۸ کانال تلگرامی تهران تایمز در مطلبی مدعی شد: در سکوت خبری و پس از ۱۱ روز بازداشت، احمدی نژاد شامگاه ۱۲ فروردین آزاد شد.
این کانال اضافه می کند: احمدی نژاد به همراه رستم‌ قاسمی در خصوص پرونده پتروشیمی گیت به دستور ابراهیم رئیسی بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفتند. در جریان تکمیل پرونده پتروشیمی گیت و اختلاس نجومی مرجان شیخ السلامی به همراه اعترافات مدیران بازداشت شده سرانجام سرنخ پرونده به دفتر صادق محصولی رسید.
این کانال باطرح ادعایی کذب می نویسد: در اعترافات احمدی نژاد، قاسمی و محصولی، پرده از مافیای بزرگ‌نفتی توسط برادران سپاهی برداشته شد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • میرسلیم
    0

    نفهمیدیم لاخره احمدی نژاد بازداشت شده بوده یا نه ولی فکر نکنم کسی جیگر بازداشت احمدی نژاد را داشته باشه

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      احدی نژاد گله گل

    • کاربر ناشناس
      0

      چرارسمیش.نمی.کونند.اگرواقیت.دارد

    • کاربر ناشناس
      0

      باسلام امیرکبیر ایران احمدی نژاددایران

  • دانش دانشی
    0

    سلام شب وروزتان بخیرو خوشی.هنوز در موردخبر چیزی مللوم مشخص نیست واگر پرونده.پتروشیمی وشرکت .گیت مطرح باشدویکی از سپاهیان مطرح باشد وگزارش رسیده صحیح باشد چرا باعلم به اینکهچندین سال میگ ذرد .اقدامی صورت نگرفته است وچرا قوه قضائیه در امور محوله سهل انگاری وکوتاهی نموده استچه دستهایی در کاربوده است خدا به داد مات برسد هرگه میرسد کیسه خود دا پر میکند وامروزمان این است باید باشدت بااین مجدیان بر خوردشود تا دیگران علرت بگیدند.

  • Mohammad ali yousefi
    0

    سلام _ طرف پاسدار بودر و شده وزیر بعدش تخلفی یا جرمی مرتکب شده ؛ حالا چه ربطی به برادران سپاهی داره ؟

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      اصل خبر کذب اعلام شده دامن نزنید

  • تتلو
    0

    احمدي نژاد خيلي از معافيت ها را ميداند

  • یعقوب گداریان
    0

    درود توی عمر چهل ساله ام، از این همه رییس جمهور فقط احمدی نژاد رو قبول داشتم و دارم!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    معلوم سپاه بد اینا رو سوزونده که تو هر جریانی می خوان سپاه رو تخریب کنند . ای والله دست مریزاد

  • علی
    0

    دیگه کسی رو نگذاشتند اینم بازداشت کنند. علی ام 25یال خانه نشین بود. چرا هیچ مقام مسئولی. شفاف صحبت نمی کند و حقایق را بگه و این تهمتها و افتراها و یا واقعیتها را بگه. تا کی تخریب و تهمت به مردی که این همه برای ملت زحمت کشیده. چرا فقط تخریب. اون.که الان کاره ای نیست. و قدرتی ندارد قدرت که در دست. قدرتمندان است. حرف نمی گذارند بزنه. تابرسد به دفاع از خودش.

  • کاربر ناشناس
    0

    سلام اگر کسی با ولایت زاویه پیدا کند آخرش هم معلومه

  • حسن
    0

    فکرنکنم دستگیر شده باشد چون او یک اصولگرایان و رفیق شفیق خودشان است و اگه هزاران بار هم زندانی شود حقش است

    نظرات شما -
    • دوست
      0

      انگار پیر صابون روحانی به جونت خوب نخورده یا خورده سودش بیشتر بوده تا ضررش کاش همه مثل احمدی نژادبودن حامی قشر ضیف بود کی ما باید از عقل خودمون استفاده کنیم

  • خانم خالدی از آبادان
    0

    نمی پسندم

  • محمود
    0

    درود وصد درود به هرچی انسانه. اینقدر با فیلترهایی که گذاشتن برای هر مسوولیتی توی انقلاب، که همه مجبور به تزویر و دو رویی نفاق شدند، چون راهی نگذاشتند، حالا جواب رو گرفتند، اصلاً هیچ معلوم نیست، ایران شده غده سرطانی

  • پویا
    0

    با سلام حقیردارای مدرک لیسانس برق داشتن سابقه 8 سال کار که متاسفانه 6سال برایم بیمه لحاظ شده ودر حین مراجعت به محل کاربراثر واژگونی سرویس ایاب و ذهاب شرکت ملی حفاری ایران که زیر مجموع شرکت نفت است دچار حادثه شدم و پیرو این تصادف سخت و مجروحیت جسمی از ناحیه خون ریزی مغزی وشکستکی قفسه سینه وشکستگی ترقوه وکمرو گردن وغیره نیز شدم و همچنان بهبود نیافته ام و تحت درمان هستم و تحمل خسارات مالی و ضرر شدم و هیچ گونه مساعدتی در حق اینجانب جهت کاهش مشکلات جسمی و روحی و مالی نیز نشده به علت اینکه کارگری موقت محلی برای پیمانکار ملی حفاری اهواز مشغول بکار بودم شامل مزایای مربوطه جهت برخورداری از دریافت حقوق و تسهیل و دردرمان و امورات مربوطه نشدم پیمانکار مسئول بنده زیر مجموعه شرکت ملی حفاری بوده است و از جذب بنده خودداری می نماید.و جالبه آنکه در حال استخدام رسمی در ملی حفاری با کد 33000 و 44000 هستند که آشنابازی می نمایند تاکنون هیچ استفاده ای از مزایای مذکور بیمه حادثه ، حقوق و...برای بنده لحاظ نشده است. حتی حقوق 2ماه قبل از حادثه وعیدی وپاداش سال قبل حادثه را توقیف کردندوتمام هزینه های درمان را از جیب خودم پرداخت میشود.و ازجذب بنده خودداری می نمایند خواهشمند است چون در تصادف ازمرگ نجات یافتم و سرگردان شدم واکنون احتیاج شدید به استخدام و ادامه کار برای امرارمعاش عائله تحت تکفل والدین سالمند و سپس انجام ازدواج ،رفع مشکل اجاره نشینی خانواده ام را دارم

  • خرد
    0

    احمدی نژاد تنها سیاستمداری است که وابسته ی حاکمیت نیست از مردم است

  • بهمن مفید
    0

    سلام خسته نباشیدهیچ کسی جنم نداره به محموداحمدی نژادنگاه کنه انسانی به پاکیه اون نیومده نمیاد؟؟فقط محمود احمدی نژاد؟؟ازخدامی خوام که بازم برای ریاست جمهوری نوشته بشه

  • محکوم به زندگی
    0

    ای بابا هر دوره یکی میاد وعده هایی میده بعدش نه تنها عمل نمیکنن که هیچ.بلکه پدر مردم رو درمیارن با گرونیهای روز ب روز.کاش من ایرانی نبودم.توی ایران فقط آقازاده ها حق زندگی دارن بقیه ایرانیها باید زجرکش بشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها