قطعی آب و برق و گاز در مناطق سیل‌زده

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با اشاره به قطعی آب، برق و گاز در مناطق سیل‌زده، گفت: سپاه مستمر در حال خدمات‌رسانی است.

قطعی آب و برق و گاز در مناطق سیل‌زده

سردار مرتضی کشکولی در سخنانی با بیان اینکه از ساعت چهار صبح تا کنون ارتباط تلفن ثابت، موبایل، اینترنت و جاده‌ای از سمت کرمانشاه، اندیمشک، ایلام و خرم آباد، به پلدختر قطع بوده است، اظهار داشت: در این راستا با کمک خداوند، ساعت ۱۷ بعدازظهر فرمانده سپاه ناحیه پلدختر در بخش غربی پلدختر که ما بیشتر نگران این بخش بودیم با بنده تماس گرفتند.

وی، ادامه داد: خیلی نگران بودم که خدایی ناخواسته تلفات جانی داشته باشیم، که ایشان اعلام کردند که خوشبختانه به لطف خدا تا کنون یک نفر هم تلفات نداشته‌ایم، همه مردم خانه‌های خود را ترک کرده‌اند و به کوه و طبقات سوم و چهارم پناه برده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، بیان داشت: سپاه به همراه استاندار، ارتش و هلال احمر خیلی تلاش کردیم که شاید بتوانیم بالگرد را به منطقه اعزام کنیم که نتوانستیم و بالگردی را هم که اعزام کرده بودیم، نتوانست کاری انجام دهد.

سردار کشکولی، تصریح کرد: به لطف خدا، بر اساس آخرین خبری که تا ساعت ۱۹ غروب بنده دارم، پیغام به من دادند که آب فروکش کرده است، اگر آب فروکش کرده باشد، نفرات هم می‌توانند با کمک تجهیزات ما از پشت بام‌ها پایین بیایند، ما خوشحالیم و امیدواریم که بتوانیم فردا صبح با درخواست بالگردی که از تهران داشته‌ایم به مردم خدمات رسانی کنیم و آذوقه و مواد غذایی را برای معمولان و پلدختر ارسال کنیم.

وی همچنین، تاکید کرد: خوشبختانه در تماس تلفنی که با معمولان داشتیم، شرایط مردم خوب است و تنها آب و برق و گاز مردم قطع است و تلفات جانی خوشبختانه نداشته‌ایم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، گفت: هر جا نیاز بوده با قایق و هر جای دیگر که نیاز باشد با بالگرد به مردم خدمت رسانی خواهیم کرد.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها