منصوریان: حوزه استقلال به بنده ربطی ندارد!

سرمربی تیم ذوب‌آهن پس از مواجهه با سوالی در مورد استقلال گفت: مسئولیت فنی ذوبی‌ها با بنده است و استقلال به ما مربوط نمی‌شود.

منصوریان: حوزه استقلال به بنده ربطی ندارد!

علیرضا منصوریان پس از برتری دو بر یک شاگردانش مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: عرض تبریک بسیار کوچک و تسلیت بزرگ بابت اتفاقاتی که در این ایام برای هموطنان‌مان در استان‌های گلستان رخ داد، دارم. از خدا می‌خواهم همانطور که حافظ مردم ایران در سراسر جهان است ، لطف و عنایتش را به مردم ما نشان بدهد و انشاءالله اتفاقاتی چون سیل در کشورمان برطرف شود. به جلالش قسم می‌دهم مردم ما که تحمل کمی دارند، از این شرایط عبور کنند.

وی در ادامه گفت: بازی فوق‌العاده خوبی بود و از بازیکنانم بابت نتیجه خیلی راضی هستم. 10 نفره شدن صنعت نفت به ما کمک کرد. چون آنها پس از 10 نفره شدن مجبور بودند فشار بیشتری تحمل کنند و از یک جهت برای ما خیلی خطرناک بود. چو تیم‌های 10 نفره معمولاً خیلی مستحکم‌تر می‌شوند. فقط با فشاری که روی دفاع آنها می‌گذاشتیم، اجازه ندادیم توپ‌های دوم و سوم را به دست بیاورند و به این مهم رسیدیم. خدا را شکر می‌کنیم. فکر می‌کنم بازیکنان ما، بازی قابل قبول و قابل احترامی ارائه کردند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن با ابراز امیدواری به اینکه تیمش به روند فعلی خود ادامه دهد، درخصوص نزدیکی جو آبادان و امارات برای بازی مقابل الوصل گفت: بله. البته قبل از آن ما یک بازی با سپیدرود رشت داریم. آب و هوای اینجا و کشور امارات همخوانی زیادی با هم دارد و هروقت قبل از لیگ قهرمانان آسیا به این شهر می‌آییم، آب و هوای نزدیکی را تجربه می‌کنیم. امیدوارم امانتدار و پرچمدار کشورمان باشیم.

منصوریان پس از مواجهه با سوالی درخصوص تیم استقلال گفت: استقلال حوزه ما نیست و مسئولیت فنی ذوب‌آهن با من است. تلاش می‌کنیم به این حوزه رسیدگی کنیم و صحبتی نکنیم تا حاشیه‌ای برای ما و سایر تیم‌ها ایجاد نشود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها