سرجیو: بالوتلی اعتماد به نفس ندارد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بر دلیل انتقادی که تماشاگران به بالوتلی داشتند، این بازیکن اعتماد به نفس خود را از دست داده است.

سرجیو: بالوتلی اعتماد به نفس ندارد

پائولو سرجیو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و سوم اظهار کرد: در ابتدا عید نوروز باستانی را به همه مردم ایران و آبادان تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: برای بازی سخت فردا آماده ایم مقابل یک تیم بسیار خوب و سنجیده و امیدوارم ذوبی ها در آسیا نمایش خوبی دشته باشند و امیدوارم ما هم مقابل این تیم امتیاز لازم را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اعلام مصدومیت حسین ساکی و نامشخص بودن وضعیت وفا هخامنش، تصریح کرد: غایب دیگری در این دیدار نداریم و سایر بازیکنان مشکلی برای همراهی تیم ندارند.

سرجیو با بیان اینکه نمی‌شود فاش کرد فردا از کدام نفرات خارجی و جدید خود استفاده می کنیم، افزود: در بازی فردا مشخص خواهد شد که چه بازیکنانی در ترکیب خواهند بود.

وی یادآور شد: روی هماهنگی بازیکنان جدید کار می‌کنیم اما بالوتلی زمان بیشتری داشته که در بازی آخر نمایش ضعیفی از خود نشان داد، تماشاگران در بازی آخر روی این بازیکن انتقاد داشتند که این بازیکن اعتماد به نفس خود را از دست داده، بعد از آن بازی روی مسائل روانی بازیکن کار کردیم و در بازی پیان نمایش خوبی از خود نشان داد.

سرمربی طلایی‌پوشان آبادان خاطرنشان کرد: بازیکن سنگالی ما نیز وضعیت خوب دارد و دیگ بازیکنان جدید ما نیز به هماهنگی خوبی با سایر نفرات تیم پیدا کرده اند.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها