یووه: پیانیچ را کمتر از 100 میلیون یورو نمی فروشیم

نشریه بوسنیایی آواز مدعی شد باشگاه یوونتوس به رئال مادرید اعلام کرده که در صورتیکه این باشگاه مبلغی بیشتر از 100 میلیون یورو برای میرالم پیانیچ پرداخت کند اجازه انتقال این بازیکن را خواهد داد.

یووه: پیانیچ را کمتر از 100 میلیون یورو نمی فروشیم

نشریه بوسنیایی آواز مدعی شد باشگاه یوونتوس بعد از ابراز تمایل رئال مادرید برای جذب میرالم پیانیچ، ستاره اهل بوسنی این باشگاه ایتالیایی، به مدیران رئال اطلاع داده درصورتیکه غول اسپانیایی حاضر باشد مبلغی بیشتر از 100 میلیون یورو پرداخت کند اجازه انتقال پیانیچ به رئال را صادر خواهد کرد.

این نشریه از سوی دیگر مدعی شد مدیر برنامه‌های پیانیچ نیز از باشگاه یوونتوس خواسته که یا قراردادش با پیانیچ را تمدید کند یا اگر تمایلی به تمدید قرارداد او ندارد، ستاره بوسنیایی را در بازار نقل و انتقالات عرضه کند تا دیگر باشگاه‌های خواهان جذب او بتوانند پیانیچ را رسماً خریداری کنند.

نشریه آواز که در بوسنی منتشر می‌شود با انتشار گزارشی اختصاصی مدعی شد که بعد از روی کار آمدن زین‌الدین زیدان به عنوان سرمربی جدید رئال، او که از علاقه‌مندان سبک بازی میرالم پیانیچ است، پروژه‌ای را برای به خدمت گرفتن او آغاز کرده و به مدیران رئال اعلام کرده که پیانیچ را برای فصل آینده در رئال می‌خواهد.

این نشریه اعلام کرد به زودی دور جدیدی از مذاکرات بین یوونتوس و رئال آغاز خواهد شد اما باشگاه ایتالیایی به مدیران رئال اعلام کرده که با هیج رقمی کمتر از 100 میلیون یورو راضی نخواهد شد و در غیر اینصورت پیانیچ را در تورین نگه خواهد داشت.

فالجی رمضانی، مدیر برنامه‌های پیانیچ هم از یوونتوس خواسته که هر چه سریعتر قرارداد جدیدی با این ستاره بوسنیایی امضا کرده و دستمزد او را افزایش دهد و اگر تمایلی به این کار ندارد، او را در بازار نقل و انتقالات برای فروش بگذارد.

این نشریه بوسنیایی می‌گوید باشگاه تورینی قصد دارد قرارداد جدیدی به پیانیچ پیشنهاد بدهد و دستمزد او را درصدی افزایش دهد اما در عین حال، برای در نظر گرفتن همه گزینه‌های احتمالی، قیمت او را بیشتر از 100 میلیون یورو تعیین کرده تا در صورتیکه رئال مادرید عزمی جدی برای جذب او داشته باشد، این انتقال از نظر مالی سود قابل توجهی نصیب یووه کند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها