عقیلی: هدف ما حضور در جام جهانی است

مربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: از امروز دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال جوانان در مجموعه الیاف آغاز می شود تا بازیکنان با پیگیری تمرینات خود در روند آمادگی قرار بگیرند.

عقیلی: هدف ما حضور در جام جهانی است

هادی عقیلی مربی تیم ملی فوتبال جوانان در خصوص برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال زیر 19 سال پسران گفت: همانطور که می دانید سال گذشته بیشتر تمرکز کادر تیم ملی فوتبال جوانان بر روی استعدادیابی بازیکنان نخبه و مستعد بود. با حضور در تورنمنت ها و مسابقات لیگ در رده جوانان سعی کردیم بازیکنان مختلفی را استعدادیابی کنیم. ضمن اینکه اردوهای استعدادیابی مختلفی را برگزار و با دعوت از بازیکنان از شهرهای مختلف؛ کادر فنی آنها را زیر نظر داشت و در نهایت برترین ها را انتخاب کرد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی کاملی برای هر اردوی تدارکاتی داریم اما در این اردو به دلیل وضعیت بارندگی و شرایط نامناسب آب و هوایی، برنامه خود را به صورت روزانه طراحی می کنیم. در حال حاضر بازیکنان در اردوهای تدارکاتی که برایشان در نظر گرفته حضور خواهند داشت تا آمادگی لازم را برای شرکت در تورنمنتی که خرداد ماه در کشور روسیه برگزار می شود، کسب کنند.

هادی عقیلی در پایان گفت: مهمترین هدفی که ما دنبال می کنیم حضور موفق در مرحله مقدماتی آسیا است و سپس کسب عنوان قهرمانی در آسیا. پس از آن نیز به حضور درجام جهانی فکر می کنیم. برای رسیدن به اهدافمان قدم به قدم پیش می رویم و امیدوارم با حمایت هایی که از سوی مسئولین صورت می گیرد بتوانیم به اهدف خود برسیم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها