هازارد: پیروزی مقابل برزیل بهترین لحظه دوران حرفه‌ام بود

ادن هازارد، ستاره تیم ملی بلژیک، در آستانه صدومین بازی ملی اش، پیروزی این تیم مقابل برزیل در یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 را مهمترین لحظه دوران حرفه ای اش توصیف کرد.

هازارد: پیروزی مقابل برزیل بهترین لحظه دوران حرفه‌ام بود

هازارد که اولین بازی ملی اش را در سال 2009 انجام داد، در صورتی که مقابل قبرس به میدان برود، تعداد بازی های ملی اش را به 100 خواهد رساند. او در 99 بازی قبلی، 29 گل زد و 26 پاس گل داد.

در دیدار مقابل برزیل در کازان، بلژیک با گل به خودی فرناندینیو پیش افتاد و پس از آن کوین دی بروین اختلاف را به دو گل افزایش داد. رناتو آگوستو یکی از گل های خورده برزیل را جبران کرد اما در نهایت این بلژیکی ها بودند که به نیمه نهایی رسیدند.

هازارد که با چلسی دو بار قهرمان لیگ برتر شده، به اکیپ گفت:" پیروزی مقابل برزیل بهترین بازی من، هم از جنبه فردی و هم تیمی بود. من به شکل بی نقصی، در هر کاری که در آن بازی انجام دادم، موفق بودم؛ درست مانند تیم.

کسی شانس ما را بیشتر نمی دانست زیرا برزیل یکی از بهترین تیم هاست. ما در نیمه دوم دچار مشکلاتی شدیم و کمی هم شانس داشتیم.

اما این پیروزی، یکی از بهترین چیزهایی بود که به آن دست پیدا کردم، این در مورد همه تیم صادق است. زیرا احساسی که برای کادر فنی و همه مردم کشور به همراه داشت، بی نظیر بود.

ما در یوروها منتقدان زیادی داشتیم و مقابل ژاپن در جام جهانی هم چندان خوب نبودیم. اگر شکست می خوردیم، یک ناکام تمام عیار محسوب می شدیم."



منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها