با فراهم کردن لوازم تولید شاهد رونق تولید و بهبود وضعیت معیشت باشیم

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ به نام سال «رونق تولید»، ابراز امیدواری کرد که با فراهم کردن لوازم «تولید» در سال جدید شاهد «رونق تولید» و «بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت» باشیم.

با فراهم کردن لوازم تولید شاهد رونق تولید و بهبود وضعیت معیشت باشیم

سیده فاطمه ذوالقدر با بیان اینکه ضرورت اول کشور در شرایط حاضر، موضوعِ «اقتصاد و معیشت مردم» است، اظهار کرد: برای دستیابی به ثبات اقتصادی و بهبود معیشت، توجه به «تولید» و «رونق تولید» از مهمترین مسائلی است که موجب افزایش و اعتبار ارزش پول ملی، بالا رفتن قدرت خرید و افزایش اشتغال در کشور خواهد شد.

وی افزود: به باور بسیاری از کارشناسان اقتصادی رسیدن به این مهم از مسیر توجه ویژه به عوامل انسانی و توانمند نمودن صنایع و تجهیز آن به فناوری های روز دنیا محقق خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: نام گذاری سال ١٣٩٨ از سوی رهبری معظم انقلاب نیز با عنوان سال «رونق تولید» حکایت از توجه ایشان به لزوم تلاش همگانی برای رفع مشکلات و مسایل معیشتی و اقتصادی کشور است.

ذوالقدر در پایان اضافه کرد: امیدوارم همانطور که ریاست محترم جمهور درپیام نوروزی خود بیان داشتند با «همت مضاعف» و عزمی ملی بتوانیم «دست در دست هم» و با پرهیز از تفرقه و با «وحدت کلمه» که همواره مورد تاکید امام رضوان الله تعالی علیه به مسئولین و ملت بود، با فراهم نمودن لوازم «تولید» در سال جدید شاهد «رونق تولید» و «بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت» مردم عزیز ایران اسلامی باشیم.



منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها