سارق حرفه‌ای در سنندج دستگیر شد

معاون اجتماعی انتظامی استان کردستان از دستگیری سارق سابقه‌دار در سنندج خبر داد.

سارق حرفه‌ای در سنندج دستگیر شد

سرهنگ عبدالله فاتحی با اشاره به پخش کلیپی در فضای مجازی در مورد سرقت یک دستگاه پیکان وانت، جزئیات این سرقت را تشریح کرد و اظهار داشت: ساعت 11 صبح 23 اسفندماه جاری ماموران گشت کلانتری 14 سنندج در حین گشت‌زنی در میدان شهیده فاتحی‌کرجو نزدیک بیمارستان کوثر به راننده و سرنشین یک دستگاه سواری پراید یشمی رنگ مشکوک می‌شوند.

وی افزود: ماموران به راننده خودرو دستور ایست می‌دهند اما راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس به سرعت از محل متواری می‌شود.

معاون اجتماعی انتظامی استان کردستان ادامه داد: با تعقیب و گریز پلیسی، تلاش در جهت شناسایی و دستگیری عوامل سرقت و توقیف خودرو آغاز شد و چون سارقان عرصه را به خود تنگ دیدند، خودرو پراید را در یکی از کوچه‌های اطراف میدان جهاد رها می‌کنند و اقدام به سرقت یک دستگاه وانت پیکان که سویچ آن روی خودرو بوده می‌کنند و با سرعت از محل متواری می‌شوند.

وی اضافه کرد: سرانجام با تلاش نیروهای انتظامی در فرایند تعقیب و گریز پلیسی، خودرو سارقین به یک دیواره سنگی در «دوشان» سنندج برخورد می‌کند و متوقف می‌شود، سپس راننده خودرو پیاده و از محل متواری اما یکی از سارقین 27 ساله سابقه‌دار به‌نام احمد که سابقه حمل مواد مخدر به دیگر استان‌های کشور را داشت به همراه مقادیری مواد مخدر دستگیر شد.

سرهنگ فاتحی خاطرنشان کرد: سارق سابقه‌دار به‌همراه مقادیری مواد مخدر و خودرو به پلیس اگاهی کردستان انتقال داده شد و تلاش برای دستگیری همدستان سارق دیگر نیز همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها