عامل توزیع مواد مخدر توسط پلیس دستگیر شد

معاون اجتماعی نیروی انتظامی کردستان گفت: شب گذشته در یک عملیات پلیسی و پس از تعقیب و گریز، ماموران انتظامی سنندج موفق شدند یکی از عوامل توزیع مواد مخدر در این شهرستان را دستگیر کنند.

عامل توزیع مواد مخدر توسط پلیس دستگیر شد

سرهنگ عبدالله فاتحی اظهار داشت: شب گذشته عوامل گشت کلانتری ۱۴ سنندج در حوالی بیمارستان کوثر به یک دستگاه خودروی سواری پراید یشمی رنگ مشکوک شده که دستور ایست به سرنشینان خودرو را می‌دهند.

وی افزود: پس از این دستور سرنشینان خودرو که دو جوان بودند، به سرقت اقدام به فرار می‌کنند و مأموران گشت نیز به تعقیب و گریز آنان می‌پردازند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کردستان ادامه داد: در همین تعقیب و گریز، افراد تحت تعقیب به داخل کوچه‌ای در شهرک کوثر سنندج رفته و در آنجا خودروی خود را رها کرده و یک دستگاه وانت پیکان که سوئیچ روی آن بوده را به سرقت برده و دوباره اقدام به فرار می‌کنند.

فاتحی یادآور شد: پس از آن مأموران بار دیگر به تعقیب آنان پرداخته که در نهایت در روستای آساوله خودروی متهمان دچار انحراف شده و با برخورد با دیوار متوقف می‌شود و متهمان متواری شده که یکی از آنان توسط مأموران دستگیر می‌شود.

وی بیان کرد: پس از بازدید بدنی از فرد دستگیر شده که فردی ۲۷ ساله است، مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین کشف می‌شود و متهم نیز برای بازجویی در راستای معرفی نفر متواری به پلیس آگاهی سنندج منتقل می‌شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کردستان گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شده فرد دستگیر شده چندین فقره سرقت و حمل مواد مخدر را در استان‌های شمالی کشور در سابقه کیفری خود دارد.

فاتحی افزود: متأسفانه تعدادی از کانال‌های غیررسمی در فضای مجازی این حادثه را یک زورگیری و سرقت مسلحانه عنوان کرده‌اند که همین اخبار نادرست باعث ایجاد تشویش اذهان عمومی می‌شود.

وی خطاب به شهروندان سنندجی اظهار داشت: انتظار داریم همانگونه که مردم همیشه در کنار پلیس حضور داشته‌اند در انتقال اخبار و مطالب نیز دقت کافی را داشته باشند و به شایعاتی که در فضای مجازی پخش می‌شود توجه نکنند و تنها اخبار رسانه‌های معتبر را در خصوص آخرین وضعیت اتفاقات مختلف دنبال کنند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کردستان یادآور شد: همچنین تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری نفر دوم این ماجرا ادامه دارد و در صورت کسب اطلاعات جدید به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها