پاکبان‌های شهرداری بندرامام‌خمینی(ره) مورد ضرب و شتم قرار گرفتند

پاکبانان شهرداری بندر امام خمینی(ره) توسط افراد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

پاکبان‌های شهرداری بندرامام‌خمینی(ره) مورد ضرب و شتم قرار گرفتند

پاکبانان شهرداری همراه خودرو حمل زباله در حال جمع‌آوری زباله‌های سطح شهر بودند که توسط افراد ناشناس مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفتند.

حمید مجدم پاکبان شهرداری بندر امام خمینی(ره) درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: ساعت 23 و 30 دقیقه طبق روال معمول هر شب با ماشین حمل زباله در حال جمع‌آوری زباله‌های بلوار اندیشه در کوی شهید رجایی (فاز3) بودیم که با کیسه‌های زباله پاره و رها شده در خیابان مواجهه شدیم.

وی افزود: همکارم که از من جلوتر برای جمع‌‌آوری زباله داخل کوچه‌ها رفته بود، فرد ناشناسی را می‌بیند که کیسه‌های زباله را به خاطر ضایعات قابل بازیافت پاره می‌کند، و به او تذکر می‌دهد ولی آن فرد توجه نمی‌کند.

مجدم در ادامه بیان کرد: بعد از اطلاع از موضوع درگیری لفظی ما با آن فردناشناس بالا گرفت و فرد ناشناس با تهدید کردن به آوردن سلاح گرم مکان را ترک کرد. حوالی ساعت 12 نیمه شب بود آن فرد همراه حدود ده نفر با آلات چوبی، ما و راننده مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند و به ماشین‌ حمل زباله هم آسیب زدند.

وی افزود: بنده از ناحیه دست دچار شکستگی شده و کوفتگی بدنی پیدا کردم و همکارم دچار کوفتگی شدید بدنی شده است.

ضرب و شتم عکاس تسنیم توسط عوامل مجتمع تجاری پایتخت ضرب و شتم خبرنگاران توسط لیدرهای باشگاه سپیدرود رشت ائمه جمعه قم خواستار برخورد قاطع با عامل ضرب و شتم روحانی ناهی از منکر شدند

سید سعید بزاز سخنگوی شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر امام خمینی(ره) با تائید حادثه ضرب و شتم کارگران خدمات شهری شهرداری بندر امام خمینی(ره) اظهار داشت: پیگیر حال کارگران هستم و به پیمانکار خدمات شهری تاکید کردم پیگیر شناسایی افرادی که کارگران را مورد ضرب و شتم قرار دادند، باشد و موضوع را از طریق قانونی پیگیری کند.

پیگیری خبرنگار ما از شهرداری بندر امام خمینی(ره) بی نتیجه ماند و مسئولان شهرداری حاضر به پاسخگویی و اظهار نظر در این باره نشدند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها