فردوسی پور از نود کنار گذاشته می شود!

روابط عمومی صداوسیما تغییر و تحولات در نود را تایید کرد

فردوسی پور از نود کنار گذاشته می شود!

محمد حسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا وسیما گفت:

همان طور که ریاست سازمان اشاره کرد "آقای فردوسی پور در شبکه سه سیما خواهد ماند اما تحولاتی در حوزه ورزش سیما نیز خواهد بود" و من خواهش می کنم رسانه ها صحبت های رئیس سازمان را به صورت کامل منتشر کنند.
قرار است تحولاتی در حوزه ورزش سیما و برنامه نود از سال آینده صورت پذیرد و این موضوع مربوط به شبکه سه سیماست.
همان طور که آقای فضعلی دیروز اعلام کرد تحولاتی ویژه در برنامه نود از سال آینده صورت خواهد گرفت و این برنامه با گروهی جدید روی آنتن خواهد رفت اما درعین حال از ظرفیت های عادل فردوسی پور در برنامه های دیگر استفاده خواهد شد.
مسئولان محترم شبکه سه بسیار امیدوارند که از ظرفیت آقای فردوسی پور در جایگاه قائم مقامی شبکه ورزش استفاده کنند و همچنان بر این پیشنهاد پافشاری می کنند.
آقای فردوسی پور از تهیه کنندگان قدیمی و موفق رسانه ملی در شبکه سه سیما به شمار می رود و اگر هم این پیشنهاد را نپذیرد مسئولان شبکه سه و کانال ورزش قطعا از وجودش در برنامه های دیگر استفاده خواهند کرد.

منبع: رجا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • arman
    0

    مثل روز روشنه کار مربی ها و نمایندگان زخم خورده از ایشون هست. اول از ۹۰ انداختنش بیرون و بعد از سیستم اجرایی. آقای فردوسی پور خواهشا هیچ پیشنهادی رو قبول نکن که برات دام گذاشتن

  • کاربر ناشناس
    0

    طرف مقابل فردوسی پور عینآ معاویه ابن ابوسفیان لعنت الله نشسته بود منو یاد ظالمین و متبکرین صدر اسلام انداخت!! چیزی از ارزشهای فردوسی کم نمیشه

  • کاربر ناشناس
    0

    این بچه که مدیر شده میخواد چکار کنه با عادل . نامردی اندازه داره

  • امیرحسام
    0

    اگه آقای عادل فردوسی پور از برنامه ٩٠ کنار گذاشته بشه یک ثانیه از برنامه جعلی بدون عادل رو نگاه میکنم! رسانه ملی متعلق به یک نفر خاص نیست که اون یک نفر بخواد به جای کل مردم ایران تصمیم بگیره! این افراد دیر یا زود عوض میشن و میزشونو تحویل یک نفر دیگه میدن این میزها به هیچ کس وفا نکرده! و اون چیزی که باقی میمونه قضاوت وجدان عمومی جامعه هستش!

  • کاربر ناشناس
    0

    عادل داداش بمون تا نودبازم دیده بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها