باحضور جمعی از مسئولان و فعالان رسانه؛

دفتر استانی خبرفوری در استان فارس گشایش یافت

در راستای توسعه مجموعه رسانه‌ای خبرفوری در استانها، دفتر این رسانه در استان فارس امروز با حضور جمعی از مسئولان محلی و فعالان سیاسی و فرهنگی گشایش یافت.

دفتر استانی خبرفوری در استان فارس گشایش یافت

به گزارش خبر فوری ، دکتر مصطفی انتظاری، مدیرعامل مجموعه رسانه‌ای خبرفوری در مراسم گشایش دفتر خبرفوری در شیراز ، خبرفوری را یک رسانه نوین بر بستر شبکه‌های اجتماعی دانست و گفت: ما رقیب رسانه‌های دیگر نیستیم، بلکه آماده‌ایم تا از ظرفیت ۱۲میلیون مخاطب خود برای پوشش اخبار استان فارس استفاده کنیم.

وی با تاکید بر غیروابسته بودن خبرفوری، وابستگی رسانه‌ها به بودجه‌های دولتی را یک سم مهلک برای مطالبه‌گری این رسانه‌ها توصیف کرد و افزود: خبرفوری نه تنها به هیچ ارگانی وابسته نیست، بلکه در موضوعات سیاسی نیز با حفظ بی‌طرفی، اخبار پوردنظر مردم را پوشش می‌دهد.

انتظاری مردمی بودن خبرفوری را عامل توسعه این رسانه‌ در استانها برشمرد و یادآور شد: ما بر این باوریم که ایران فقط تهران نیست و باید مطالبات همه مردم ایران را موردتوجه قرار قرار داد.

در ادامه این مراسم دکتر کهندل پور، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، با تشریح ویژگی‌های جدید فضای رسانه‌ای کشور، از خبرفوری به عنوان رسانه‌ای پرمخاطب یاد کرد که در چارچوب نظام به پیگیری مطالبات مردم می‌پردازد.

در ادامه این مراسم جمعی از مسئولان و فعالان سیاسی و فرهنگی استان به بیان دیدگاه‌های خود درباره آغاز به‌کار خبرفوری در استان فارس پرداختند.

در پایان این مراسم نیز فاطمه خسروپور به‌عنوان نماینده خبرفوری در استان فارس معرفی شد.

63

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها