اخبار مشهد در میان رسانه های برتر از نگاه فعالان رسانه ای خراسان رضوی

فعالان رسانه ای استان خراسان رضوی با مشارکت در یک نظرسنجی سالانه، از حاشیه نشینی، آشفتگی های اقتصادی و بحران آب به عنوان اصلی ترین سوژه های خود در سال 97 نام بردند.

اخبار مشهد در میان رسانه های برتر از نگاه فعالان رسانه ای خراسان رضوی

به گزارش مشهد فوری ، رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به حضور مؤثر رسانه‌های استان در عرصه اطلاع‌رسانی و فرهن گسازی، ارائه نظرات و دیدگاه‌های سازنده این گروه مرجع مهم پیرامون مسائل اساسی جامعه و انتقال آن‌ها به افکار عمومی از طریق برگزاری نظرسنجی سالانه خبرنگاران را یکی از برنامه های محوری سازمان بسیج رسانه استان برشمرد.
عباس محمدیان در ادامه از استقبال اصحاب رسانه های استان از این حرکت و مشارکت فعالان خبرگزاریها، مطبوعات، پایگاههای خبری و فضای مجازی و...خبر داد و افزود: قریب به 250 نفر از خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه های استان در قالب این نظرسنجی به انتخاب چهره های سال 97 منتخب خود در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصاد ی و... که دارای بیشترین تعامل با رسانه ها و افکار عمومی بوده اند، پرداختند.
وی از آیت الله علم الهدی و حجه السلام و المسلمین رئیسی و حجه السلام و المسلمین نظافت به عنوان چهره های دینی سال 97 استان به انتخاب فعالان رسانه ای نام برد و افزود: در بخش چهره های اجتماعی، سیاسی استان؛ علیرضا رشیدیان و نصرالله پژمانفر، در بخش معرفی چهره های فرهنگی، هنری استان؛ جعفر مروارید و محمدکاظم کاظمی و در بخش معرفی چهره های اقتصادی استان؛ محمدحسین روشنک و در بخش معرفی چهره های ورزشی استان؛ خداداد عزیزی، مهدی برادران و یحیی گل محمدی بیشترین نظر را از سوی اصحاب رسانه ها به خود جلب کردند.
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، از انتخاب روزنامه های شهرآرا، روزنامه خراسان و نمایندگی خبرگزاری فارس در استان و کانال اخبار مشهد از سوی شرکت کنندگان در این نظرسنجی به عنوان موفق ترین رسانه های خراسان رضوی در سال 97 خبر داد و افزود: اصحاب رسانه استان برای نخستین بار چهره های مؤثر صنف خود را نیز برگزیدند که پس از جمع بندی مجموع نظرات ارائه شده؛سید ناصر نعمتی، مجید خرمی ، محمد سعید احدیان و محمد شیخانی حائز بالاترین تعداد نظرات ثبت شده اعلام گردیدند.
عباس محمدیان از روابط عمومی شهرداری مشهد به عنوان سازمان برگزیده از سوی اصحاب رسانه استان از منظر میزان تعامل نام برد و افزود: از نگاه اصحاب رسانه استان، وضعیت نامطلوب اقتصادی رسانه های استان بویژه در زمینه حمایت مالی، بیمه ای و صنفی خبرنگاران، گرانی روزافزون کاغذ و عدم برگزاری نمایشگاه مطبوعات از جمله ناخوشایندترین رویدادهای حوزه رسانه استان در سال 97 و برگزاری موفقیت آمیز جشنواره رسانه ای «ابوذر» به عنوان رویداد امیدوارکننده این عرصه عنوان گردید.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها