امام جمعه موقت یاسوج مطرح کرد

دلایل 3 گانه استقبال گرم مسؤولان عراقی از رئیس‌جمهور ایران

امام جمعه موقت یاسوج گفت: اگر می‌بینیم مسؤولان عراقی استقبال گرم و تاریخی از رئیس‌جمهور می‌کنند به سه دلیل است.

دلایل 3 گانه استقبال گرم مسؤولان عراقی از رئیس‌جمهور ایران

حجت‌الاسلام سیروس حکمتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت ایام رجب و سیزدهم ماه رجب ولادت امیرمؤمنان(ع) اظهار کرد: درک فضایل و شخصیت آن حضرت از عهده افراد عادی خارج است.

امام جمعه موقت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیره آن حضرت الگوی همه شیعیان و آزادگان جهان است و مدیران اجرایی ما به خصوص باید از سبک مدیریتی آن حضرت نهایت استفاده را برده و الگوی خود برای مدیریت‌ قرار دهند.

حکمتی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج با تبریک به مناسبت نزدیکی ایام نوروز و سال جدید اظهار کرد: باید در سال جدید کدورت‌ها و اختلافات را کنار گذاشت و سنت‌های پسندیده مثل دید و بازدیدها و احترام به بزرگترها و میهمانی‌ها را پاس داشت و به خوبی آن‌ها را انجام داد.

وی توصیه‌ای هم به مردم به خصوص افراد ثروتمند و متمکن کرد و از آن‌ها خواست تا در این اوضاع و احوال اقتصادی که بسیاری از مردم دستشان خالیست به همنوعان خود کمک کرده و محرومان و مستضعفان را از یاد نبرند.

امام جمعه موقت شهر یاسوج در یکی دیگر از محورهای سخنان خود در خطبه‌های نماز جمعه به بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: رهبری معظم در این دیدار به سه نکته هم اشاره کردند که اولین آن‌ها در خصوص ارتباط با آمریکا بود.

حکمتی‌نیک در همین خصوص گفت: آمریکا به فرموده رهبری در حال حاضر دشمن اصلی بشریت است و کل مشکلاتی که مسلمانان جهان دارند به واسطه دشمنی‌های این مستکبر بزرگ عالم است.

وی ادامه داد: رهبری معظم انقلاب همچنین به موضوع فرهنگ اشاره کردند که دشمن از همه ابزارها برای ضربه زدن به کشور و آسیب رساندن به قشر جوان استفاده می‌کند و سومین مبحث در خصوص نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه بود.

امام جمعه موقت یاسوج در ادامه و در بخش دیگری از خطبه‌ها به سفر رئیس‌جمهوری به عراق اشاره کرد و استقبال چشمگیر مسؤولان عراقی را حاوی نکات و پیام‌هایی دانست و گفت: قدرت نفوذ جمهوری اسلامی به سه دلیل است.

وی با برشمردن این دلایل گفت: رهبری و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری اولین دلیل این نفوذ است و دوم حضور مستشاری جمهوری اسلامی در برخی کشورهای منطقه است و دست آخر هوشیاری ملت ایران که بایدمسؤولان قدر این ملت را بدانند.

منبع: فارس

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها