کشف 24 تُن ماده محترقه در قشم

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: 24 تُن انواع ماده محترقه در آستانه چهارشنبه آخر سال و جشن های پایانی سال با تلاش ماموران پلیس در قشم کشف شد.

کشف 24 تُن ماده محترقه در قشم

سردار عزیزاله ملکی عصر پنجشنبه در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قشم افزود: ارزش ریالی این محموله 120 میلیارد ریال برآورد می شود ، درهمین ارتباط 3 نفر نیز دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: نیروی انتظامی استان آمادگی کامل را برای چهارشنبه آخر سال دارد، پلیس موافق شادی و نشاط مردم است اما با اختلال در نظم عمومی و امنیت به شدت برخورد می کند.

سردار ملکی ادامه داد: خودروهای افراد مزاحم در شب چهارشنبه سوری توقیف می شود و تا پایان نوروز آتی عودت نمی شود.

وی اظهار داشت: تلاش پلیس بر این است که در طول نوروز با هشت هزار نیرو در حوزه های مختلف انتظامی، نظارتی، اطلاعاتی، مواد مخدر و غیر آن به نحو احسن خدمات رسانی کند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به میزبانی این استان از مسافران و گردشگران گفت: سال گذشته با کمترین تصادفات جاده ای و مجروحان و جان باختگان مقام نخست را در کشور اخذ کرد که امید می رود امسال نیز همین روال طی شود.

وی خاطرنشان کرد: با تحرکات حادثه ساز که ممکن است آرامش را در جاده ها به هم بزنند، برخورد می شود و خودروهای افراد خاطی توقیف می شود.

منبع: ایرنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها