ستاره‌های جهان فوتبال خارج از مستطیل سبز کجا هستند؟

نگاهی به زندگی تجاری کریستیانو رونالدو؛ از بازی‌های کامپیوتری تا اینستاگرام

فوق ستاره یوونتوس هرگز علاقه‌ای به نشستن روی نیمکت باشگاه‌های فوتبالی ندارد. چرا که او می‌خواهد وارد جهان مدلینگ شود.

نگاهی به زندگی تجاری کریستیانو رونالدو؛ از بازی‌های کامپیوتری تا اینستاگرام

به گزارش خبر فوری ؛ برای ورزشکاری که روزانه بیش از سه هزار حرکت شکم انجام می دهد، فوتبال تنها یکی از جذابیت های جهان است. کریستیانو رونالدو احتمالا پس از خداحافظی با فوتبال، دنبال سرمربی‌گری نخواهد رفت. او بارها اعلام کرده می خواهد در حوزه مدلینگ و فشن کار کند و علاقه او به این گونه فعالیت های تجاری پنهان نیست.

رونالدو با برند کلیر که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان شامپو سر در جهان است، قرارداد دارد. علاوه بر کلیر، او با برند نیوآ که در حوزه محصولات بهداشتی فعالیت می کند، همکاری کرده است. کریستیانو چندی پیش از عطر شخصی خودش هم رونمایی کرد. همکاری طولانی او با نایک که به زودی وارد دهه سوم خواهد شد، یک قرارداد انحصاری هم دارد. او از برند اختصاصی خودش هم رونمایی کرد؛ سی‌آر7 که مختصر نام او هم هست. کالکشنی که از لباس های زیر تا کفش و کلاه را شامل می شود.

کریستیانو با بیش از 2200 پست و 157 میلیون دنبال‌کننده دراینستاگرام، مهم‌ترین شخصیت این شبکه اجتماعی است. اگر می‌خواهید محصول خودتان را در صفحه رونالدو تبلیغ کنید، باید بیش از یک میلیون دلار برای هر پست هزینه کنید. اما بخش بزرگی از درآمد او به قراردادش با یوونتوس باز می‌گردد. همان چیزی که باعث شد کریس به جای ماندن در مادرید راهی تورین شود. ستاره پرتغالی سالانه 30 میلیون یورو حقوق می گیرد. یعنی ثانیه‌ای ۰.۸۴ پوند، دقیقه ای ۵۰.۵۵ پوند، در ساعت ۳ هزار و ۳۳ پوند، روزانه ۷۲ هزار و ۷۹۱ پوند، در هفته ۵۱۰ هزار و ۹۳۹ پوند، در ماه ۲ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۷۰ پوند و در سال ۲۶ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۸۴۰ پوند خواهد بود.

کریستیانو با یک مجموعه درمانی هم کار می کند. گروه سیکس پد که در حوزه فناوری های مرتبط با بافت های عضلانی فعالیت می کنند، تمام تمرکزشان در تبلیغات را بر روی مرد نخست یوونتوس قرار داده‌اند. همچنین او یک بازی برای موبایل‌های هوشمند هم ساخته است. او در فعالیت‌های خیریه هم حضور ثابتی دارد. پس از شایعاتی که پیرامون تجاوز جنسی او مطرح شد، شرکت بازی های کامپیوتری الکترونیک آرتز تصمیم گرفت عکس او را از روی بازی های فیفا حذف کند. با این حال رونالدو هنوز هم یک نام جهانی است که برندش از بسیاری از شرکت‌های بزرگ هم ارزشمندتر است.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • Kaveh
    0

    فقط مسی'بهترین بازیکن تاریخ فوتبال

  • مسی
    0

    مسی بهترین بازیکن تاریخه فوتباله و بیشتر از رونالدو تو تیم اثر مثبت میزاره ...امیدوارم که همگی به روزی به قدرت مسی پی ببرید

  • حسن نویدکیا
    0

    با اهدای سلام کریستیانو رو نالد اعجوبه مستطیل سبز می باشد خدایکی است /رونا لد یکی است هیچوقت 2 نیست هنوز بعداز چند دهه کسی مثل او نیامده و نخواهد آمد همیشه محبوب خواهد ماند

  • محسن
    0

    رونالدو ی موجود تکرارنشدنی و همه چی کامله مسی خاک کفشش هم نمیشه

  • مرتضی علی نژاد
    0

    من رونادو دوست دارم وفقط ????❤❤❤❤❤

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها