برف راه ارتباطی ۴۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد را قطع کرد

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل بارش‌ برف و باران از بامداد امروز تاکنون راه ارتباطی ۴۰ روستای این استان قطع شده است.

برف راه ارتباطی ۴۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد را قطع کرد

محمد نصیری‌راد اظهار داشت: به دلیل بارش‌ برف و باران از بامداد امروز تاکنون راه ارتباطی 40 روستای این استان در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و چرام قطع شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل خاکی بودن راه ارتباطی این روستاها امکان انجام عملیات برف روبی و بازگشایی تا پایان بارندگی‌ها وجود ندارد، عنوان کرد: احداث جاده در حوزه وظایف اداره راه و شهرسازی بوده و ارتباطی با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ندارد.

نصیری‌راد با تاکید بر اینکه پروژه‌های نیمه تمام در حوزه راهسازی روستایی به یک معضل برای راهداری تبدیل شده است، ادامه داد: انتظار می‌رود اداره کل راه و شهرسازی برای تعیین تکلیف این پروژه‌ها چاره اندیشی کند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هیچ گونه انسدادی در محورهای اصلی استان نداریم، افزود: بارش در محور «یاسوج-اقلید»، «یاسوج-شیراز»، «یاسوج-بابامیدان»، «سپیدار-دهدشت» و «یاسوج-مارگون» به صورت برف و در دیگر محورها به صورت بارش است.

نصیری‌راد بیان کرد: 200 راهدار با 150 خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک در 23 راهدارخانه ثابت و سیار هنگام بارش‌ها به صورت شبانه روزی مشغول عملیات راهداری و بازگشایی جاده‌ها هستند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها